Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@22:07:02 GMT

ترفند جدید سرقت خودرو

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۴۷۷۶

ترفند جدید سرقت خودرو

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از حادثه 24 ،سارقان اتومبیل روش‌های گوناگونی برای دزدی دارند. یکی از این روش‌ها قراردادن یک بطری آب روی یکی از چرخ‌های خودرو شماست.

همه ما می‌دانیم که سارقان خودرو از روش‌های مختلفی برای دزدیدن خودرو استفاده می‌کنند. یکی از روش‌ها که رواج کمتری داشته و از این‌رو ممکن است اطلاعات کمتری نیز درباره آن داشته باشید قراردادن یک بطری روی تایر ماشین شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما ممکن است خودرو خود را در جایی پارک کرده باشید و به دنبال کارتان رفته باشید. در این زمان دزد، بطری را روی چرخ سمت شاگرد خودرو قرار می‌دهد که عموما دیده نمی‌شود. بسیاری از افراد نیز پیش از سوارشدن به خودرو اطراف خودرو را به طور کامل چک نمی‌کنند از این‌رو کار برای دزد آسان می‌شود.

پس از اینکه خودرو خود را روشن کرده و حرکت می‌کنید متوجه می‌شوید که صدای عجیبی از چرخ سمت دیگر خودرو می‌آید و در نتیجه ایستاده و همانطور که خودرو روشن است از آن خارج می‌شوید تا چرخ را کنترل کنید.

در همین زمان دزد بسرعت وارد خودروی شما می‌شود که احتمالا در آن نیز باز است و در نتیجه آن را از شما می‌دزدد. حتی در مواردی که خودروی شما به طور کامل ربوده نشود ممکن است اشیای قیمتی موجود در خودرو مانند گوشی همراهتان را بدزدد.

مهم‌ترین پیشنهاد برای جلوگیری از این اتفاق این است که پیش از سوارشدن به خودرو حتما گشتی سریع اطراف آن بزنید یا قبل از پیاده‌شدن برای بررسی هر موضوعی، ماشین را خاموش کنید و پس از پیاده‌شدن نیز درب آن را قفل کنید؛ حتی اگر برای یک لحظه کار دارید!

منبع: حادثه 24 این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو سرقت خودرو قفل چرخ سارقان اتومبیل دزدیدن خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کد خبر 6096357

دیگر خبرها

  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • فرآیند ساخت یک دانخوری خلاقانه برای مرغ‌ها با بطری پلاستیکی (فیلم)
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان