Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: باید در مدارس به پرورش تمامی ابعاد وجودی دانش‌آموزان و مهارت‌آموزی و آموزش مهارت‌های زندگی به آنان توجه شود.

رضا رضایی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از مجموعه نیروی انتظامی در خصوص تعامل و همکاری موثر با آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئولیت امانتی است که به انسان سپرده می شود گفت: امیدواریم در دوران مدیریتی خود با تعامل و همکاری اقدامات موثری را برای سربلندی و عاقبت بخیری رقم زنیم و مدیون جامعه و افراد جامعه نباشیم.

رضایی با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد برای آینده کشور اظهار کرد: همه باید در راستای تربیت نیروی انسانی صالح و شهروند مطلوب یاریگر آموزش و پرورش باشند.

آموزش و پرورش برای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های خود نیازمند همفکری، همراهی و تعامل همه نهادهای دولتی و غیردولتی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اکثر افراد جامعه به نحوی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند  و آموزش و پرورش نیز برای کیفیت بخشی به فعالیت ها  برنامه های خود نیازمند همفکری، همراهی و تعامل همه ی نهاد های دولتی و غیر دولتی است.

رضایی افزود: از نظرات، پیشنهادات و همفکری همه ی مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی در امر تصمیم سازی و تصمیم گیری برای ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورش در استان استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به جانفشانی و مجاهدت نیرو های انتظامی در جامعه گفت: توجه به آموزش و پرورش زمینه ساز کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرائم در جامعه است و فرهنگ سازی در مدارس و توانمند سازی دانش آموزان در زمینه آسیب های اجتماعی، کار پلیس را در جامعه راحت تر می کند.

آموزش و پرورش مهم‌ترین دستگاه فرهنگی کشور است

رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم‌ترین دستگاه فرهنگی کشور است گفت: اگر می خواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را تروج دهیم، در خصوص حجاب و عفاف برنامه ریزی کنیم و اعتیاد را ریشه کن نماییم باید آموزش و پرورش را دریابیم زیر آموزش و پرورش هر کشور دورنمای آینده آن کشور است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: با توجه به نقش ارزنده آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور و تربیت نیروی انسانی سود و منفعت این دستگاه مهم و زیر ساختی نصیب تمامی مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی می شود.

رضایی توجه به تربیت تمام ساحتی دانش آموزان را در مدارس ضروری دانست و تاکید کرد: باید در مدارس به پرورش تمامی ابعاد وجودی دانش آموزان و مهارت آموزی و آموزش مهارت های زندگی به آنان توجه شود.

وی با بیان اینکه ترک تحصیل دانش آموزان یکی از آسیب‌های پیش روی نظام تعلیم و تربیت در شرایط فعلی است خواستار همراهی و همکاری نیروی انتظامی جهت جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان لازم التعلیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش مهارتهای زندگی نهادهای دولتی استانی اجتماعی آموزش و پرورش استان نیروی انتظامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی