Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مهمترین سرفصل و محور برنامه‌های ما در گروه خودروسازی سایپا تولید اقتصادی محصولات است.

به گزارش سایپانیوز، محمدعلی تیموری در آئین معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: یکی از اصول توسعه در تولید و بنگاه داری که در خودروسازان تراز اول دنیا امری بدیهی به شمار می‌رود، تولید اقتصادی محصولات است، زیرا بدون آن نه کیفیت به دست می‌آید، نه قیمت تمام شده مطلوب و نه تحویل به موقع.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری ادامه داد: برای داشتن تولید اقتصادی، علاوه بر توجه و تمرکز به زنجیره تامین، بحث منابع انسانی و روحیه و انگیزش آن عاملی مهم و تاثیرگذار است که مدیرعامل، همه معاونان و مدیران شرکت‌های گروه ملزم به بازمهندسی سیستم‌ها، اصلاح و ارتقاء ساختار برای تحقق آن هستند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: محور و شاخص بعدی برای دست یافتن به تولید اقتصادی محصولات، فعال کردن خطوط مدرنی است که در حال حاضر غیرفعال هستند.

تیموری در ادامه، اولویت و دستور کار اصلی تیم مدیریتی جدید سایپا را تکمیل و تجاری‌سازی خودرو‌های ناقص موجود در پارکینگ‌های سایپا اعلام کرد.

و افزود: اولین جلسه کاری ما با معاون تولید و معاون برنامه ریزی جامع تولید بود و در ادامه نیز به اتفاق مدیران مرتبط با این حوزه، به صورت روزانه تکمیل و تحویل این خودرو‌ها را پیگیری و رصد خواهیم کرد.

وی به مدیران عامل شرکت سازه گستر و مگاموتور تاکید کرد که تامین قطعات کسری و مورد نیاز برای تکمیل خودرو‌های کف باید مدیریت شود.

گفتنی است، آئین معارفه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید گروه خودروسازی سایپا صبح روزپنجشنبه با حضور علی نبوی، مشاور عالی و دستیار ارشد وزیر صنعت، معدن و تجارت و امیرحسین قناتی، معاون صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برگزار شد.

محمدعلی تیموری، عضو هیات مدیره و مدیرعامل، علیمردان عظیمی، رئیس هیات مدیره و علی شیدائی عضو هیات مدیره جدید گروه خودروسازی سایپا هستند

منبع: فرارو

کلیدواژه: سایپا گروه خودروسازی سایپا تولید اقتصادی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر در استقلال ماندنی شد

 مدیرعامل باشگاه استقلال به کارش در جمع آبی پوشان ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد شکایت از صفحات جعلی مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد