Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@03:15:43 GMT

صدای پرسپولیسی‌ها درآمد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۵۷۶۹

صدای پرسپولیسی‌ها درآمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیکنان پرسپولیس امسال در دو مقطع از سوی باشگاه با وعده پرداختی روبرو شدند که هر دو بار مدیر وقت به جای پرداخت مطالبات استعفا کردند و باعث شدند تا موعد واریزی ها به تاخیر بیفتد.

اولین بار در تاریخ ۱۴ شهریور جعفر سمیعی با وجود وعده چند باره برای پرداخت پول، استعفا کرد و دومین مرتبه هم ۲۱ دی بود که مجید صدری سرپرست سرخپوشان درحالی که قرار بود بعد از عقد قرارداد با اسپانسر واریزی به تیم داشته باشد به دلیل عدم قرارداد با حامی مالی از سمت خود استعفا کرد تا باز هم دست تیم از رسیدن به پول کوتاه بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که در یکی دو ماه گذشته اعضای این تیم بارها در تمرینات نسبت به این بدقولی های باشگاه به کادرفنی معترض شدند و در چندین مقطع اعضای فنی سرخپوشان مانع از بروز مشکل شدند.

امروز هم که بازیکنان در تمرینات شرکت کرده بودند باز هم بابت تاریخ پرداختی ها و نامشخص بودن آن گلایه هایی را مطرح کردند. باید دید رضا درویش مدیرعامل تازه وارد پرسپولیس چه زمانی می تواند به بازیکنانی تیم پرداختی داشته باشد.

درویش درحالی سکان مدیریت باشگاه را برعهده گرفته که متوجه شده مشکلات این باشگاه فراتر از آن چیزی است که فکرش را می کرده است.

بیشتر بخوانید: ملی‌پوش ایران شاگرد استراماچونی شد کاپیتان پرسپولیس دو بازی مهم را از دست داد تیم مطرح اسپانیا به دنبال عابدزاده/عکس واکنش سرپرست تیم ملی به ناراحتی اسکوچیچ و بی‌اخلاقی مدافع تیم ملی

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1592893

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بیست و یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی

توهین پیرمرد هوادار سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از چهره‌های ورزشی کشور نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

بنابر روایت خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس نیز ساعاتی پیش بیانیه‌ای دراین خصوص صادر کرد و اکنون اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها نیز با انتشار یک استوری به اتفاق جنجالی اشاره کرده است.

اوسمار با انتشار تصویری از بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش فقط یک کلمه را با سه هشتگ و زبان‌های ایرانی - انگلیسی و برزیلی نوشت: «# احترام».

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود