Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سرعت باد در زاهدان امروز شنبه ۲۵ دیماه به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

به گزارش ایسنا- محسن حیدری افزود: سرعت این باد که مناطق مرکزی استان را تحت تاثیر قرار داده، از فردا یکشنبه، نسبت به امروز کمتر خواهد شد؛ اما وزش باد شدید همچنان تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از ورود سامانه بارشی جدید از فردا یکشنبه ۲۶ دیماه به استان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان میزان دید در زاهدان را ۸۰۰ متر عنوان و بیان داشت: غلظت آلاینده های موجود در هوا ناشی از وزش باد شدید امروز، به ۴۶۱۴ میکروگرم بر مترمکعب رسیده ؛ در حالی که میزان مجاز این ذرات در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب می باشد.

وی در ادامه ضمن تاکید برکاهش دید در محورهای مواصلاتی زاهدان-کرمان و زاهدان-نهبندان به دلیل وزش باد و گردو خاک، لغو سفرهای غیرضروری را الزامی دانست و از هموطنان خواست تا به هشدارهای هواشناسی صادرشده توجه داشته باشند و نکات ایمنی را جهت حفظ سلامت خود و اعضای خانواده شان رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد، پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • کیفیت هوای تهران در صبح روز ۱۴ اردیبهشت
  • نمره هوای تهران در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • نمره «قابل قبول» هوای تهران
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • هوای تهران «پاک» است
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود