Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خانه ملت، حکم دبیرکلی ابطحی امروز با حضور نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه، برخی نهادها و سازمان های مردم نهاد توسط جواد شوشتری رئیس دفتر قالیباف به وی اعطا شد. 

در این نشست ابتدا شوشتری رئیس دفتر رئیس مجلس با بیان اینکه دکتر قالیباف به دلیل کسالت موفق به حضور در این جلسه نشد، از زحمات دکتر امیرعبداللهیان و همکارانشان در دوره مدیریت قبلی این کنفرانس قدردانی کرد و برای آقای ابطحی و همکارانشان در مدیریت جدید این کنفرانس آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شوشتری افزود: الحمدالله با توجه به سابقه جناب ابطحی و آشنایی خوب ایشان با فعالیت های دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از ابتدا، امیدواری ما برای توسعه و گسترش فعالیت های دبیرخانه برای حمایت از انتفاضه فلسطین بیش از پیش است. 

سید مجتبی ابطحی از کارشناسان ارشد حوزه غرب آسیا در وزارت امور خارجه است که از سال ۱۳۶۳ فعالیت در این حوزه را با دبیری سفارت در بیروت آغاز کرد. وی از سال ۱۳۷۰ با استقرار در  مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو شورای عالی برگزاری اولین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مشغول فعالیت شد.  ابطحی سپس همزمان با ظهور بیداری اسلامی در منطقه عربی و شمال آفریقا در سال ۱۳۹۰ به مجمع جهانی بیداری اسلامی به دبیرکلی علی اکبر ولایتی پیوست و مسئول کارگروه فلسطین در این مجمع شد.  برگزاری شش دوره کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، بیش از ۲۰ اجلاس جهانی بیداری اسلامی از جمله فعالیت های ابطحی طی این دوران بوده است. 

وی با حفظ سمت در مجمع جهانی بیداری اسلامی، از سوی محمد باقر قالیباف به عنوان چهارمین دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین انتخاب شد و کار خود را از امروز  آغاز کرد. 

پیش از وی امیرعبداللهیان دستیار سابق رئیس مجلس و وزیر کنونی خارجه عهده دار دبیرکلی این کنفرانس بود.

کد خبر 650303 برچسب‌ها خبر ویژه مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه مجلس شورای اسلامی حمایت از انتفاضه فلسطین بیداری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | این ۳ چهره، قالیباف را از ریاست مجلس حذف خواهند کرد؟

۲۶۴ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904100

دیگر خبرها

  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • ببینید | این ۳ چهره، قالیباف را از ریاست مجلس حذف خواهند کرد؟
  • شهادت رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره قالیباف
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • دیدار و رایزنی گروسی با امیرعبداللهیان در تهران
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت