Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:50:10 GMT

احیای شیر کشتی کرمانشاه در گرگان(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۷۷۶۴

احیای شیر کشتی کرمانشاه در گرگان(عکس)

یداله محبی بعد از چند سال توانست در دسته سنگین وزن مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد قدرت نمایی کند.

به گزارش "ورزش سه"،‌ کشتی گیری که سهمیه کشتی آزاد ایران در وزن 125 کیلوگرم را برای حضور در المپیک توکیو کسب کرد، با توجه به افتی که داشت نتوانست به هیچ وجه خودش را در مسیری قرار دهد که خودش راهی المپیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یداله محبی که در میان کرمانشاهی‌ها به شیروان مشهور است، در حالی که امیرحسین زارع از حضور در مرحله انتخابی تیم ملی در گرگان معاف شده بود، با انگیزه ای فراوان و بدنی آماده روی تشک رفت.


این کشتی گیر 28 ساله که دو بار سابقه قهرمانی در مسابقات آسیایی را دارد، رقبا را در رقابت های کشوری گرگان پشت سر گذاشت و در نهایت توانست مهدی هاشمی را در فینال ضربه فنی کند.

 


امین طاهری که جدی ترین رقیب یداله محبی به حساب می آمد، در مراحل پایین تر به مهدی هاشمی باخت و روز دوم هم برای رسیدن به مدال برنز وزن کشی نکرد تا مسیر برای قدرت نمایی شیر کشتی کرمانشاه هموار شود.


حالا در شرایطی که امیرحسین زارع با یک نمایش دیدنی مدال طلای قهرمانی جهان را در سنگین وزن برای ایران کسب کرده، یداله محبی باید در مسابقات آسیایی حاضر شود و در صورت طلایی شدن احتمالا یک نبرد تماشایی با زارع برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی 2022 خواهد داشت.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی یداله محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری

وی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد