Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «کرمعلی زارعی» روز شنبه در جلسه کارگروه تخصصی انرژی پدافند غیرعامل استان در سرسرای جلسات برق منطقه‌ای برگزار شد، سه موضوع شناسایی تهدیدات، اولویت بندی، تهدیدات و تهیه برنامه برای هر یک از تهدیدات را تشریح را کرد.

وی، افزایش سطح بازدارندگی را رکن اصلی پدافند غیرعامل و مهمترین دارایی ها را نیروی انسانی متخصص، متعهد، دانش فنی، تجهیزات الکترونیکی، تأسیسات فیزیکی و زیرساخت ها عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه با اشاره به عملکرد مطلوب کارگروه تخصصی انرژی (آب و برق) پدافند غیرعامل در زمینه اجرای برنامه های سال ١۴٠٠ صنعت آب و برق و به ویژه پیگیری تجهیز دستگاه‌های سطح استان به مولدهای برق جایگزین بر لزوم تسریع روند مطروحه با بهره گیری از اعتبار متناسب از منابع داخلی دستگاه‌ها (بندی تبصره ۲۰ قانون بودجه سالجاری) به این مهم تاکید کرد.

دبیر شورای پدافندغیرعامل استان از کارگروه تخصصی انرژی پدافند غیرعامل براساس عملکرد خوب آنها در انجام شرح وظایف مربوطه که هرساله توسط ارزشیابی از تمامی کارگروه های تخصصی صورت می پذیرد تجلیل بعمل آورد و به پاس زحمات به هرکدام از اعضا لوح تقدیر اهدا شد.

به گزارش ایرنا، پدافند غیر عامل به مجموعه اقدامات غیر مسلحانه ای که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مساحت دارای ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق است.  

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه پدافند غیر عامل صنعت آب و برق کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پدافند غیر عامل صنعت آب و برق استانداری کرمانشاه پدافند غیر عامل صنعت آب و برق کرمانشاه پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه

محمد محمدنژاد هیئت‌علمی مهندسی صنایع دانشگاه رازی ضمن اشاره به لزوم ترسیم یک نقشه راه برای صنعت کرمانشاه، گفت : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله)، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اقدام به اجرای طرح تحقیقاتی «تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه» با انعقاد قرارداد با دانشگاه رازی نموده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این طرح از محل تجمیع اعتبارات یک درصد استانی است، افزود: با طی مراحل تصویب عنوان موضوع در کمیته علمی، فراخوان، انتخاب مجری، تصویب عنوان موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور به انجام رسید.

عضو هیئت‌علمی مهندسی صنایع دانشگاه رازی تصریح کرد: این اولین فعالیت علمی هست که در یک زمینه، مسیر رفتن از وضعیت کنونی به مقصد را ازطریق نقشه راه میسر می‌کند.

وی ادامه داد: فرایند تهیه این نقشه شامل سازمان‌دهی فرایند برنامه‌ریزی وتحلیل محیطی، شناخت و تحلیل مسائل راهبردی، تدوین مؤلفه‌های جهت‌ساز تعیین منظرها راهبرد‌های اصلی اهداف راهبردی، تعریف شاخص‌ها ارتباط علی و معلولی ابتکارات راهبردی، برنامه‌ریزی بر مبنای مفروضات (تدوین ماتریس پروژه و انجام برنامه‌ریزی بر مبنای مفروضات)، تدوین و ترسیم نقشه راه (مصاحبه ونظرسنجی از خبرگان) و تدوین برنامه عملیاتی صنعت استان کرمانشاه هست .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال