Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران، گفت: با توجه به نقش بانوان در امر خانه داری، تربیت فرزند و از سوی دیگر خدمت در سنگر اصلاح و تربیت وظیفه خطیری بر عهده زنان است.

خبرگزاری میزان - مسابقات ورزشی انتخابی بانوان شاغل در زندان‌های استان تهران به میزبانی کانون اصلاح و تربیت و در سه رشته بدمینتون، تنیس روی میز و دارت طی دو روز و با هماهنگی معاونت بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران و منطقه ۵ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن خوشامدگویی به نمایندگان شهرداری منطقه ۵ و نیز ورزشکاران حاضر گفت: شغل زندانبانی به دلیل شرایط خاص نگهداری از زندانیان که اغلب آسیب دیدگان اجتماعی و مطرود از خانواده و جامعه هستند، شغل خطیر و حساسی است.

اسماعیل جمیاری ادامه داد: زندانبانان در هر رده‌ای از امور اداری تا خدمت در داخل بند با انواع آسیب‌ها روبرو هستند و شما بانوان که برخی در داخل اندرزگاه‌های زنان و برخی در امور دیگر مشغول خدمت هستید، هم وظیفه خانه داری و تربیت فرزند را بر عهده دارید هم در سنگر اصلاح و تربیت برای نظم و آرامش در جامعه تلاش می‌کنید و همین موضوع موجب می‌شود کارتان خطیرتر باشد.

جمیاری خاطرنشان کرد: شما با الگو گرفتن از آموزه‌های دینی وظیفه تان را در محیط خانواده به نحو احسن انجام داده، در تربیت صحیح فرزندان کوشا هستید و با وجود فرسودگی روحی، روانی و جسمی شغل زندانبانی دلسوزانه خدمت می‌کنید.

وی ورزش را از راه‌های مقابله با فرسودگی‌های شغل زندانبانی برشمرد و بیان داشت: اداره کل زندان‌های استان تهران برنامه‌های مختلفی در حوزه امور فرهنگی، تربیتی، رفاهی و آموزشی برای زندانیان و کارکنان در دست اقدام دارد، در این راستا بانوان شاغل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و برنامه‌های ورزشی، تفریحی و اردو‌های زیارتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در رقابت‌های بانوان ورزشکار زندان‌های استان تهران که به مدت دو روز در محل سالن ورزش کانون اصلاح و تربیت برگزار شد، در رشته دارت بهاره پشنگ، فاطمه محمدی نژاد، رضوان فلاح و در رشته تنیس روی میز، سیده ساره علوی، مریم اقبالی تبار، الهام جوادی و در رشته بدمینتون بهاره پشنگ، مریم فرجامی و سعیده فیروزی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: زندانبان زن مسابقات ورزشی بدمینتون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسابقات ورزشی بدمینتون زندان های استان تهران اصلاح و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور گفت: طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان بررسی شد.
ورنوس نائب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود:در اجرای این طرح هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.
در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت
  • باکتری‌ها برای ما رشته سیم رسانا می‌سازند
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری