Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به ۱۸ خودروی در راه مانده ناشی از برف و سرما در محورهای مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در پی بارش برف و نزول دما در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق مرتفع و محورهای کوهستانی، به تمامی عوامل امدادی استان آماده باش اعلام شد، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۸ خودروی در راه مانده متاثر از برف و سرما در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ارتفاعات شهرستان های تالش، ماسال، سیاهکل و رودبار دچار برف و کولاک شدند، افزود: تمام توان عملیاتی، امدادی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان در خدمت هموطنان قرار گرفت و تلاش شد تا به همه درخواست های امدادی در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به رهاسازی ۱۸ دستگاه خودروی زمین گیرشده در محورهای مواصلاتی استان گفت: اسکان اضطراری برای ۳۰ نفر به همراه توزیع بسته های غذایی، پتو و کنسروجات در محور اسالم به خلخال و توزیع بسته های غذایی ۷۲ ساعته و آب معدنی به دو خانوار گرفتار در برف در روستای پنبه پشت اسالم تالش از جمله خدمات ارائه شده به متاثرین از برف و سرما بوده است.

غلامی اظهار کرد: در این عملیات هفت تیم مجهز امدادی متشکل از ۳۰ نجاتگر و امدادگر مشارکت داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر برف و سرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: گردنه پیچ‌بن در مسیر قزوین - الموت - تنکابن، هرسال با آغاز فصل سرما و شروع نخستین برف زمستانی به دلیل حجم بالای بارش برف و به منظور حفظ ایمنی تردد کنندگان و جلوگیری از حوادث، توسط عوامل راهداری مسدود و پس از پایان فصل سرما و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این گردنه با سه هزار و ۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین گردنه استان قزوین است. 

استان قزوین دارای ۸۷ گردنه برف‌گیر است و بیش از هفت درصد عملیات برف‌روبی راه‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه