Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: امیدواریم با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های استان در حوزه های مختلف شاهد حضور و سرمایه گذاری مناسب نهادهای انقلابی در آذربایجان غربی باشیم.

محمدصادق معتمدیان امروز ۲۵ دی ماه در جلسه بررسی تفاهم نامه ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و سرمایه گذاری این ستاد در آذربایجان غربی که با حضور بنیاد برکت ، هلدینگ کشاورزی و هلدینگ صنعت و معدن این ستاد برگزار شد ، اظهارکرد: ۳۰ شرکت حمل و نقل در این استان فعال است و می‌توان به صورت مشارکتی از این ظرفیت برای افزایش ناوگان حمل و نقل و کامیون‌های یخچال دار در این استان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی  با اشاره به شرایط جغرافیایی ویژه  آذربایجان‌غربی و همسایگی با سه کشور خارجی افزود: مرز و تجارت مرزی از پیشرانهای مهم توسعه آذربایجان غربی است و با روانسازی فعالیت های مرزی و رفع مشکلات موجود، از این ظرفیت برای شتاب بخشیدن به روند توسعه و افزایش درآمد مردم استان استفاده می شود. 

وی با اشاره به توانمندی های استان در تولید کشنده های کامیون و تریلر، تاکید کرد: با وجود واحدهای  بزرگ صنعتی  و تولید کشنده کامیون در استان، امکان تولید یخچال و کامیون یخچال دار در این استان نیز فراهم است و این امر می‌طلبد زیرساخت را فراهم کرده و زمینه اشتغال را نیز برای جوانان ایجاد کرد.

معتمدیان با اشاره به اینکه بخش کشاورزی از دیگر پیشرانهای توسعه در استان است، ادامه داد:  بخش کشاورزی یک مزیت بی نظیر برای استان است و محصول سیب نیز به عنوان یک محصول استراتژیک در این استان به شمار می رود که به دلیل خام فروشی ارزش افزوده قابل توجهی برای کشاورزان، به دست نمی آید.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت حضور فعال نهادهای انقلابی در استان برای سرمایه گذاری بویژه در مناطق کمتر برخوردار استان،  بیان کرد: امیدواریم با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های استان در حوزه های مختلف شاهد حضور و سرمایه گذاری مناسب  نهادهای انقلابی و بویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان غربی باشیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آذربایجان غربی نهادهای انقلابی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

مدیر دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور حافظان قرآن کریم آقا و خانم سراسر استان از اقشار مختلف  از جمله جامعه نابینایان ، روحانیون، پزشکان، معلمین و دانش آموزان حضور داشتند در ارومیه برگزار شد.

ادریس آقالو خاطر نشان کرد: در این آزمون قرآنی در مجموع ۱۱۴ نفر از حافظان قرآن از سراسر استان شرکت کرده اند که از این تعداد ۸۳ نفر خانم و ۳۱ نفر آقا هستند و در بین شرکت کنندگان ۲ نفر نیز روشن حضور دارد و  در ۳ رشته ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل قرآن به رقابت می‌پردازند.

مدیر دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌شود، اظهار کرد: شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی در این مرحله به آزمون شفاهی راه خواهند یافت و در پایان نتایج در صورت کسب نمرات لازم درجه پنج، چهار و سه را اخذ کرده و می توانند با این مدارک بدون آزمون در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل ادامه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری