Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حال حاضر دو فیلم سینمایی «دینامیت» با فروش کل ۴۱ میلیارد تومان و فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» با فروش گیشه ۳۳ میلیارد تومان، جزو پرفروش‌های گیشه هستند. در این میان فروش درام‌های جذابی چون «قهرمان» و «آتابای» با این آثار کمدی فاصله بسیار دارند. به همین دلیل خبرآنلاین از مخاطبان خود خواست تا نظرشان درباره دلیل فروش بالای فیلم‌های کمدی را بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، بخشی از نظر کاربران خبرآنلاین درباره این موضوع را می‌خوانید.

در این شرایط بهتر است بخندیم

تعدادی از مخاطبان معتقدند چون مشکلات را می‌بینیم ترجیح می‌دهیم در اوقات فراغت لبخندی بزنیم. یکی از کاربران درباره این موضوع نوشت: «چون در زندگی عادی با بحرانهای اقتصادی و اجتماعی موجود تقریبا همه ژانرهای مانند دلهره آور، وحشت ، خیانت ، طنز تلخ و...به وفور و زنده میبیند دیگر تنها کمبودش از این منظر خنده بدون فکر است که این فیلمها تقدیم میکند.»

یکی از مخاطبان خبرآنلاین هم نوشت: «سطح فیلم‌ها پایین است و مخاطبانی که همیشه به سینما می‌روند، تعدادشان کم است و مردم عامه هم برای گذراندن وقتشان ترجیح می‌دهند بخندند تا اینکه گریه کنند.»

یکی از کاربران درباره این موضوع نوشت: « فکر می‌کنم در این وضعیت حداقل بخندیم، بهتر باشد. ما که بدبختی‌ها را در طول روز می‌بینیم، یک لبخند هم بزنیم به کسی آسیبی نمی‌رسد.»

کاربر دیگری درباره این موضوع نوشت: «ماجرا این است که این فیلم‌ها بد هستند و کسی هم منکر آن نیست، اما تفریح دیگر ی هم نیست و بالاخره مردم هم نیاز به تفریح و استراحت دارند.»

کاش اصلا سینما نرویم 

برخی از مخاطبان معتقدند که پرفروشی و کم‌فروشی فیلمی اهمیت ندارد و بهتر است با این وضع فیلم‌ها اصلا به سینما نرویم. یکی از کاربران درباره این موضوع نوشت: «مشکل اصلی ما این است که با وجود این فیلم‌های سخیف و ضعیف، بازهم به سینما می‌رویم»

کاربر دیگری در ادامه نوشت: «تا زمانی که با این فیلم‌های افتضاح به سینما می‌رویم و بابت آن هزینه می‌کنیم، تکلیفمان مشخص است، چیزی بهتری نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم.»

مخاطبی با نام حمید هم نوشت: «به نظر من اگر نرویم سینما خیلی بهتر است تا اینکه برویم و مبتذل‌هایی مانند «دینامیت» را ببینیم من به سبب کارم همه فیلم‌ها را می‌بینم و بابت هر هزار تومن حسرت می‌خورم.»

یکی دیگر از کاربران نوشت: «آن یکسالی که سینماها تعطیل بود وضعیت خیلی ایده‌آل بود چون هیچ مبتذلی روی پرده نمی‌رفت که بخواهد بفروشد یا نه!»

کاربر دیگری نوشت: «البته همچین پرفروش هم نیستند، فیلمی مانند «دینامیت» شش ماه است روی پرده سینما است و با این شرایط تازه ۴۰ میلیارد تومان فروخته این پرفروش نیست، بلکه در شهر کورها، یک چشم پادشاه است.»

مخاطبان سینماروی ما کم هستند

تعدادی از مخاطبان هم بر این باور بودند که فیلم‌های کمدی زیاد نمی‌فروشند، بلکه فیلم‌های درام است که کم می‌فروشد. یکی از کاربران درباره این موضوع نوشت: «مشکل از فیلم‌های کمدی ما نیست، مشکل این است که فیلم‌های درام و عاشقانه ما به قدری جذاب نیست که مخاطبان را به سینما بکشاند.»

مخاطب دیگری درباره این موضوع نوشت: «یکی از دلایلش می‌تواند این باشد که فیلم‌های کمدی سینمای دنیا در سال‌های گذشته افت شدیدی داشتند و نمونه‌های داخلی شاید برای ما ایرانیان جذاب‌تر بوده باشند. اما در ژانرهای دیگر خیلی از سینمای جهان عقبیم و ملت ترجیح می‌دهند فیلم‌های خارجی ببینند.»

کاربری با نام علی درباره این موضوع نوشت: «انتخاب بین بد و بدتر است به هرحال همه آدم‌ها به دیدن فیلم علاقه دارند، اما وقتی همه فیلم‌ها بد است، مخاطب ترجیح می‌دهد دست‌کم بخندد.»

مخاطب دیگری نوشت: «در مقایسه با دیگر کشورها ما اصلا سینمایی نداریم و این چیزی هم که می‌فروشیم اصلا فروش به حساب نمی‌آید، فروش فیلم‌های ما بسیار پایین است.»

۵۸۲۴۵

کد خبر 1592847

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فیلم کمدی سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم های کمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2024 در گروه مردان از یکم 16 خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست 30 نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از 18 بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 30 نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور(کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها 2024 هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)،  علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

در به‌ روز رسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر 14 بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، 4 بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب 14 نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • ببینید | تاثیر رادیو در افزایش مخاطبان صداوسیما
  • لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند