Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در نشست ستاد بحران مورموری با تشکر از اقدامات به هنگام اعضای ستاد بحران استان و شهرستان‌های آبدانان و دهلران گفت: از این میزان خسارت وارده ۹۰ میلیارد تومان مربوط به اماکن عمومی و زیرساخت‌های شهر و روستا‌های تابعه و ۲۰ میلیارد ریال آن نیز خسارت به وسایل و لوازم و اموال شخصی مردم بخش کلات مورموری وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارات وارده در حوادث طبیعی گفت: شایسته است همه دستگاه‌های اجرایی بخصوص شهرداری و منابع طبیعی از تجربه این حادثه استفاده کرده و در کوتاهترین زمان ممکن با توسعه فضا‌های سبز و نهضت درختکاری و همچنین احداث سازه‌های سنگی ملاتی در مجاری بالادستی و جلوگیری از سیلاب‌های مخرب، از تکرار اینگونه حوادث تلخ و ناگوار جلوگیری کنند.

استاندار ایلام با قدردانی از مشارکت همه نهاد‌های دولتی و مردمی، نمایندگان استان و اصحاب رسانه، گفت: شعار دولت مردمی آقای رئیسی در تعامل و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در سیل مورموری عینیت پیدا کرد و به یک الگوی عملی و خاطره خوشی برای مردم تبدیل شد و بخشی از فشار‌های روحی روانی اهالی مورموری را کاهش داد.

بهرام نیا با ابلاغ سلام وزیر کشور خدمت مردم مورموری،گفت: بر اساس قول مساعد وزیر کشور طی ۲ تماس مسقیم با بنده همه خسارت‌های وارده به مردم در اثر سیل اخیر در زمینه وسایل و لوازم خانگی و زیرساخت‌های کشاورزی و دامداری از طرف دولت جبران می‌شود.

او به مدیران کل استانی دستور داد با تنظیم گزارشات دقیق و مستند و شناسایی نقاط حادثه خیز شهر مورموری در قالب یک طرح مدون و علمی و مراعات موازین فنی و مهندسی برای جلوگیری از اینگونه رخداد‌های تاسف بار جلوگیری کنند.

او از نقش سازنده رسانه‌های عمومی در پوشش درست و بموقع این حادثه طبیعی نیز تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خسارت سیل حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت

صاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، تصاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد. این حادثه تلفات جانی نداشت.

کد خبر 750179

دیگر خبرها

  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم بدون خسارت جانی
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد