Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی رسمی طالبان و معین وزارت اطلاعات و فرهنگ از ۷ سپتامبر ۲۰۲۱ است.ذبیح الله مجاهد و قاری یوسف احمدی دو سخنگوی رسمی این گروه هستند. ذبیح الله مجاهد معمولاً دربارهٔ فعالیت‌های طالبان در شمال، شرق و مرکز افغانستان پیام می‌دهد در حالی که احمدی بر مناطق غربی و جنوبی متمرکز است.

رهبر طالبان را بشناسید + عکس

اسپوتنیک به نقل از رسانه‌ها گزارش داد، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی دولت طالبان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در ولایت فاریاب و گسترش آن به ولایت‌های دیگر و اظهارات مقام‌های حکومت پیشین درباره این گفت: "ما در تمام نقاط تسلط کامل داریم، در هیچ جایی به ناامنی اجازه نمی‌دهیم، نیروهای ما در همه ولایات به گونه منظم و قوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

اعتراف تاسفبار یک فرمانده طالبان / ما با زور آمده‌ایم ؛ به انتخابات هم اعتقادی نداریم !

وی بیان کرد اگر کسی بخواهد از وضعیت سوء استفاده کند، با دشمن همدست شود، یا بر ضد نظام ایستادگی کند، مجاهدین در برابر آن‌ها واکنش قطعی دارند و در وقت کم نابود خواهند شد.

مجاهد می‌گوید که بازداشتی که در ولایت فاریاب صورت گرفته است با مساله ربودن یک کودک به نام عبدالروف مرتبط بوده که تحت بررسی قرار دارد. اعتراضات هم از سوی طرفداران افراد بازداشت شده انجام شده است.

عکس یادگاری طالبان از تصرف دفتر اشرف غنی !

ساکنان فاریاب روز پنج‌شنبه گذشته در واکنش به بازداشت مخدوم عالم، رئیس سابق کمیسیون نظامی طالبان در فاریاب و یکی از فرماندهان نامدار ازبک‌تبار آنان دست به تظاهرات زدند که گفته می‌شود در درگیری‌ها میان معترضان و افراد طالبان دو نفر نیز کشته شدند.

آخرین اخبار از جنگ طالبان در افغانستان / چراغ سبز احمد مسعود به طالبان + شروط صلح

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: افغانستان طالبان ذبیح الله مجاهد ذبیح الله مجاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با کارکنان عقیدتی سپاه خراسان رضوی افزود: اینها نشانه‌های صادق همان افولی است که از سال‌ها قبل، رهبر معظم انقلاب وعده آن را داده بودند و اکنون نشانه‌های تصدیق این وعده صادق بر همگان آشکار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال‌هاست که غرب ادعای دموکراسی دارد، افزود: حالا ببینید همین دموکرات‌ها چطور استاد دانشگاه را روی زمین می‌کشانند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و داخل ماشین می‌اندازند در حالیکه نه‌ فقط چشم ملت ایران بلکه نگاه همه مردم دنیا به دانشگاه‌هایشان دوخته شده است.

امام جمعه مشهد بیان کرد: تصویر جامعه ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دقیق‌ترین مصداق تشابه با همان واقعه احزاب است تا جایی که شما در سال‌های اخیر به چشم می‌توانستید ببینید کسانی بودند که شاید حتی سوابق درخشان انقلابی هم داشتند اما در مقابل ساز و برگ اردوگاه دشمن به صرافت افتادند تن به سازش دهند، مذاکره کنند و تسلیم شوند.

وی ادامه داد: در مقابل این افراد، دسته دیگری بودند که ایستادند و در صدر آن‌ها رهبر معظم انقلاب بود. اینها همان کسانی بودند که گفتند «وَ صَدَقَ الله وَ رَسوله» و تا به امروز نیز همه کار نظام، اسلام، انقلاب و کشور را با همین مبنا به پیش برده‌اند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ و تبیین باید ابتدا به سراغ خودی‌ها برویم، افزود: برادران سپاه و توده اقشار مختلف بسیج، ۲ بستر مستعد کار فرهنگی هستند. مجامع خانوادگی، پاتوق‌های صمیمانه، اینها فرصت‌هایی است که می‌توان خیلی از مسائل فرهنگی و برنامه‌های تربیتی را به کمک خلوص ذاتی این فضا نهادینه کرد.

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • حکومت افغانستان فراگیر است
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است