Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@20:00:30 GMT

جان گرفتن 2 قاتل زیر چوبه اعدام / در یزد چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۸۷۱۸

به گزارش رکنا، محمدرضا حداد اظهار داشت: در این پرونده، تلاش شعبه ۳۱ شورای حل اختلاف زندان و جلب رضایت اولیای دم، دو محکوم به قصاص نفس را پس از ۱۰ سال از چوبه دار رهایی داد.

رهایی ۲ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار پس از ۱۰ سال حبس

وی افزود: از آنجایی که دعوت طرفین به سازش و حل اختلافات بین اصحاب دعوی با کدخدامنشی، اختلافات به صورت ریشه ای حل و فصل می شود، در همین راستا باید از تمامی ظرفیت های موجود بهره گرفت و مردم را به این سمت سوق داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی، سعه صدر را لازمه موفقیت و پیشرفت مصلحین در امر سازس دانست و تصریح کرد: هر چه میانجی گران از شرح صدر بیش‌تری برخوردار باشند در امر سازش موفق‌تر خواهند بود زیرا بسیاری از اصحاب دعوی که منشاء اختلافات آنها مدت‌ها گوشه ای از فکر و اندیشه آنها را اشغال کرده، نیاز به یک گوش شنوایی دارند که حرف های آنها را بشنود.

حداد ادامه داد: شنیدن درد دل صاحبان حق و اولیاء دم نوعی تسکین روحی برای آنها است و در حل اختلاف نیز به میانجی گران کمک شایانی خواهد کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قصاص نفس قصاص نفس اخبار حوادث یزد قاتل اعدام شورای حل اختلاف گذشت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آریا عظیمی نژاد قیمت آریا عظیمی نژاد داور آریا عظیمی نژاد و مادرش بازار آزاد فال الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی بازیگر ایرانی الهام حمیدی بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم

بدون شرح از حواشی لیگ برتر فوتبال ترکیه.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • (ویدئو) تصاویری از روش ترسناک اعدام در کره شمالی
  • اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی