Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:37:02 GMT

راه دسترسی ۱۰ روستای مهاباد بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۹۴۰۳

راه دسترسی ۱۰ روستای مهاباد بازگشایی شد

محسن خادمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اثر ورود سامانه بارشی و کولاک شدید برف در گردنه و مسیرهای روستایی ۲۵ روستای این شهرستان مسدود شده بود که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ روستا بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی مابقی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع برف در راه های روستایی مهاباد به ۳۵ سانتی متر رسیده است، ادامه داد: هم اکنون روستاهای مسیر آفان از جمله جانداران، چومل، آغاسور، سولغه، گاگش مسدود است و ۲ دستگاه بلدوزر در این محورها در حال تلاش برای بازگشایی کامل مسیرهای روستایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد اظهار داشت: تردد در محور مهاباد به بوکان و مسیر قربلاغ، محور مهاباد به پیرانشهر مسیر گردنه و همچنین محور مهاباد به سردشت مسیر گردنه زمزیران بارش برف و کولاک بوده تردد تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

خادمی اظهار داشت: از روز گذشته و همزمان با آغاز بارش برف ۹ اکیپ راهداری در مسیرهای بین‌شهری به ویژه گردنه های برفگیر استقرار پیدا کرده و اقدام به نمک پاشی و برف روبی محورهای مواصلاتی کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به کاهش دید افقی، تداوم بارش برف و کاهش دما در محورهای مواصلاتی به ویژه گردنه‌ها، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل و سپس اقدام به مسافرت کنند.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

مهاباد دارای بیش از ۸۶۰ کیلومتر راه شامل ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۶۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد روستائیان مرکز مدیریت راه های کشور آذربایجان غربی تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد روستائیان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد روستائیان مرکز مدیریت راه های کشور آذربایجان غربی تردد جاده ای جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد