Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:37:09 GMT

رخدادهای پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال فارس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۹۴۱۳

رخدادهای پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال فارس

ایسنا/فارس هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بزرگسالان استان فارس روز جمعه ۲۴ دی ماه به انجام رسید و نمایندگان نی ریز و صفاشهر در صدر گروه های این رقابت ها ایستادند.

در گروه نخست این رقابت ها، تیم های شهرداری مرودشت و شهرداری زرقان در مرودشت به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این گروه، تیم ستارگان صفاشهر با یک گل بر آراکس مرودشت غلبه کرد. آراد فاخر شیراز این هفته استراحت داشت.

اما  تیم شهرداری زرقان که پیش از این هفته با سه امتیاز قعرنشین بود، با حکم کمیته انضباطی هیئت فوتبال فارس، همان سه امتیاز را هم از دست داد. طبق اعلام کمیته فوتسال استان، بر اساس اعتراضی که تیم ستارگان صفاشهر بر روی تیم شهرداری زرقان گذاشت، ازطرف کمیته انضباطی این اعتراض وارد تشخیص داده شد و نتیجه بازی رو در روی این دو تیم، سه بر صفر به سود نماینده صفاشهر اعلام شد.

بدین ترتیب تیم ستارگان در یک روز صاحب ۶ امتیاز شد و با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه نخست قرار گرفت.

در گروه دوم تیم های شهرداری فسا و شهرداری زرین دشت در فسا به مصاف هم رفتند که این بازی با حساب سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید.

اما تیم مقتدر رینگ اسپرت نی ریز، باز هم به پیروزی رسید تا با اختلاف زیاد صدرنشین گروه دوم شود. در داراب دو تیم ستارگان جنت شهر و رینگ اسپرت به مصاف هم رفتند که این دیدار پر گل در نهایت با نتیجه ۵ بر ۴ به سود میهمان نی ریزی به پایان رسید. رینگ اسپرت با کسب امتیازات کامل این مسابقه، ۱۸ گل زده و ۱۰ گل خورده صدرنشین مقتدر گروه دوم لقب گرفت.

به گزارش ایسنا، در ۲۰ دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال فارس مجموعا ۹۳ گل به ثمر رسید که میانگین ۴.۶۵ گل در هر بازی را نشان می دهد.

نیم فصل دوم این رقابت ها از اول بهمن ماه آغاز می شود و هفته اول اسفندماه به پایان می رسد. در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند تا چهره تیم های فینالیست مشخص شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فوتسال لیگ فوتسال فارس تیم ستارگان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال