Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@22:50:10 GMT

وقوع مه شامگاهی در کلانشهر اهواز

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۹۴۴۹

وقوع مه شامگاهی در کلانشهر اهواز

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، از اواخر شب گذشته مه غلیظ و شدید کلانشهر اهواز و برخی شهرهای استان را فرا گرفت.

شدت مه شامگاهی به حدی است که موجب کاهش دید افقی در برخی از مناطق شهر اهواز و شهرهای مختلف استان شده است.

محمد سبزه زاری، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده مه گرفتگی تا اوایل روز سه‌شنبه در استان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پدیده در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی مورد انتظار خواهد بود.

همچنین فرمانده پلیس راه خوزستان از رانندگان خواست هنگام مه گرفتگی در محورهای استان با احتیاط و رعایت فاصله طولی تردد کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین مهرشاد سهیلی اخراج استقلال و پرسپولیس محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین اهواز مه گرفتگی مه غلیظ مذاکرات وین مهرشاد سهیلی اخراج استقلال و پرسپولیس محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت آلودگی هوا در برخی شهرهای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت منتهی به ساعت ۱۰:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر هندیجان ۱۵۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم و شهر اهواز از جمله استانداری ۱۳۴، حفاری ۹۸، نیوساید ۱۱۳، پادادشهر ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

 

دیگر خبرها

  • آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • اعلام هشدار نارنجی برای وقوع تندباد و بارندگی در خوزستان
  • اهواز رکورددار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است
  • بیش از ۲.۱ هزار خوزستان در سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی شدند
  • ثبت آلودگی هوا در برخی شهرهای خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • فرونشست در اصفهان و خوزستان به بیش از ۷تا۱۰ سانتی متر رسید