Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@17:06:35 GMT

گزارش رسانه قطری از انتقال عزت‌اللهی به الغرافه

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۹۶۶۴

گزارش رسانه قطری از انتقال عزت‌اللهی به الغرافه

یک روزنامه قطری جزئیاتی از انتقال سعید عزت‌اللهی به تیم الغرافه را منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، الغرافه در آستانه نهایی کردن قرارداد سعید عزت‌اللهی، بازیکن ویل بولدکلوب دانمارک و تیم ملی فوتبال ایران در نقل‌وانتقالات زمستانی است. قرار است عزت‌‌اللهی جایگزین محمد المسلمی، مدافع عمانی شود که پس از آسیب‌دیدگی دوباره نتوانست ثمربخش باشد و قراردادش روزهای پایانی را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌اللهی 25 ساله بازیکن باتجربه‌ای است و با تکمیل شدن قراردادش مهره مفیدی برای الغرافه خواهد بود. الغرافه علاوه بر بازی‌های باقی‌مانده در لیگ ستارگان قطر می‌خواهد از عزت‌اللهی در لیگ قهرمانان آسیا نیز بهره ببرد. از سویی الغرافه به دنبال رقابت با سایر تیم‌‌های لیگ ستارگان برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر جدول است. عزت‌اللهی بازیکن کلیدی خط میانی است و سال 2015 با پیروزی 3 بر یک ایران برابر ترکمنستان بهترین گلزن زیر 19 سال آسیا شد. بنابراین انتقال او می‌تواند باعث افزایش سطح فنی الغرافه شود.

هافبک تیم ملی در یکقدمی لیگ قطر/ استراماچونی به دنبال عزت‌اللهی برای الغرافه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید عزت اللهی سعید عزت اللهی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مقام قطری درباره پیامدهای حمله اسرائیل به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، یک مقام ارشد قطری درباره پیامدهای حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

این مقام قطری در گفت و گو با هاآرتص تاکید کرد: هر عملیات نظامی در رفح، مانع رسیدن به توافق آتش بس در غزه و همچنین توافق در زمینه تبادل اسرا خواهد شد.

وی افزود: در صورتی که اسرائیل حمله زمینی به رفح را آغاز کند در واقع به طور عملی این پیام را به حماس خواهد داد که نیتی برای پایان دادن به جنگ در غزه ندارد.

وی افزود: ما به عنوان میانجی گر با دو شرط قبول کردیم که به روند رایزنی‌ها ادامه دهیم، نخست اینکه دو طرف توافق ما را قبول داشته باشند، دوم اینکه هر دو طرف به اجرای توافق اهتمام داشته باشند، اما هم اکنون به این نتیجه رسیده ایم که نتانیاهو خواهان تحقق توافق در زمینه آتش بس نیست.

کد خبر 6094480 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هشدار مقام قطری درباره پیامدهای حمله اسرائیل به رفح
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید