Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:40:26 GMT

راه ۱۸۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۹۸۵۶

راه ۱۸۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کرم جانی پور با بیان اینکه با تلاش راهداران تاکنون راه ۲۰ روستا بازگشایی شد، افزود: کار بازگشایی ۱۶۰ دیگر راه روستایی استان با وجود شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارد.

وی از مسدود شدن جاده پاتاوه - دهدشت خبر داد و اضافه کرد: این مسیر از یاسوج به لوداب باز است، اما بخشی از مسیر لوداب به دهدشت به علت تکمیل نبودن پل بزرگ آبریز و به دلیل شدت بارش‌ها و سیلابی شدن این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است و رانندگان از مسیر جایگزین یعنی جاده یاسوج- بابا میدان تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانی پور از تداوم مسدود شدن جاده سپیدار – سادات امامزاده علی – جوخانه به سرفاریاب خبر داد و گفت: با وجود اینکه این مسیر دو بار بازگشایی شده، اما به دلیل شدت بارش برف و طولانی بودن این مسیر به طول ۱۱۰ کیلومتر این محور نیز تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط بارش‌ها مسدود است و توصیه می‌شود کابران جاده‌ای به جای عبور از آن مسیر از مسیر یاسوج - بابامیدان تردد کنند.

وی با بیان اینکه همه جاده‌ای اصلی کهگیلویه و بویراحمد باز است و تردد در این جاده‌ها در جریان است ادامه داد: با توجه به احتمال ریزش سنگ به رانندگان توصیه می‌شود از توقف درگردنه مله شوره در جاده یاسوج- شیراز، تنگ مهریان در جاده یاسوج -کاکان و خروجی تونل گل زردان در جاده یاسوج- بابامیدان خودداری کنند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای به رانندگان و مسافران توصیه کرد در این بارش‌ها از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و قبل از سفر از اداره کل راهداری استان و ادارات راهداری در شهرستان‌ها و همچنین پلیس راه از وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند و از مسیرهای اعلام شده تردد کرده و خودروی خود را حتماً به زنجیر چرخ مجهز کنند.

کد خبر 5400654

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج بارش برف جاده ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب بارش باران عکس استانها شیوع کرونا سیستان و بلوچستان جاده یاسوج بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز شنبه گفت: با تلاش همکاران پلیس راهور و شهرداری تهران قسمتی از بزرگراه شهید خرازی که از بامداد امروز ۱۵ اردیبهشت به دلیل ریزش سنگ و گل و لای کوهپایه اطراف مسدود شده بود، پاکسازی، شست‌وشو و ایمن سازی شد و از دقایقی قبل محدودیت‌های اعلام شده در آن رفع و تردد در این مسیر امکان پذیر شد.

وی افزود: البته بزرگراه شهید اردستانی به علت سیلاب شب گذشته همچنان مسدود بوده و تردد در محدوده غربی این بزرگراه با محدودیت مواجه است.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: زمان بازگشایی و رفع محدودیت‌های این مسیر فردا ۱۶ اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا شهروندانی که قصد تردد در بزرگراه اردستانی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج