Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:10:47 GMT

مسدود بودن ۳ محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۹۹۸۳

مسدود بودن ۳ محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه محور "سی سخت به پادنا"، "پاتاوه به دهدشت" و "سپیدار به چرام" به علت بارش برف و ناایمن بودن مسدود هستند.

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: راههای اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد باز و تردد در آنها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: سه محور "سی سخت به پادنا"، "پاتاوه به دهدشت" و "سپیدار به چرام" در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف و ناایمن بودن مسدود هستند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انتظار داریم مردم همراه داشتن تجهیزات زمستانه بخصوص زنجیر چرخ را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: همراه نداشتن زنجیر چرخ باعث اختلال در تردد می شود، تا جایی که می توانند از تردد غیر ضرور در موقع بارش برف خودداری کنند و در صورت تردد و سفر از محورهای برف گیر و کوهستانی حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرهنگ ویسی پور به رانندگان توصیه کرد: در زمان بارش برف و باران به اختلال در تردد از عجله و شتاب خودداری کنند، صبر و تحمل داشته باشند و در مسیر و لاین مخالف قرار نگیرند که منجر به مشکلات بیشتر شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلاتی که در زمان بارش باران و برف در سطح و محورهای مواصلاتی استان با آن مواجه ایم رانش و ریزش است، تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان و بارش شدید باران و برف، به علت رانش و ریزش در جاده های استان تعداد زیادی تصادف رخ داده که در چنین مواقعی توجه به جلو و رعایت سرعت مطمئنه نمی‌تواند در کاهش و پیشگیری از تصادفات موثر باشد.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به اینکه تصادفات در مواقع لغزندگی جاده ها ناشی از بارش ها بیشتر از جلو به عقب رعایت نکردن سرعت مجاز صورت می‌گیرد انتظار داریم که رانندگان فاصله خود را با خودرو جلویی رعایت کنند و با توجه به شرایط جاده سرعت مطمئنه را اتخاذ کنند.

ویسی پور  در خصوص مسدود شدن محور یاسوج به شیراز به علت سقوط پایه برق فشار قوی بیان کرد: با همکاری اداره برق این محور بازگشایی شده است اما به علت بارش شدید برق زنده است و خودروهای فاقد زنجیر چرخ برای تردد در این محور با مشکل مواجه می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد پليس راه محور یاسوج شیراز برف بستن زنجیر چرخ استان کهگیلویه و بویراحمد زنجیر چرخ بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در اطلاعیه ای از مسدود شدن یکی از محورهای روستایی در بخش ساردوییه جیرفت خبر داد و گفت: چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد بهراسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود.

در این اطلاعیه با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه بیان شده خواسته شده است در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

 محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان محور جایگزین نیز اعلام می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد