Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و جوانان شهرستان اهر را بیکاری و اشتغال عنوان کرد.

احمد محرم زاده در جلسه شورای اداری اهر با اشاره به آمار افزایشی بیکاری در این شهرستان نسبت به سایر شهرهای استان اظهار کرد: یکی از علت‌های بیکاری جوانان آماده نبودن زیرساخت‌ها یا ضعیف بودن آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اهر را شهرستانی تاثیرگذار در سطح کشور و استان عنوان کرد و افزود: این شهرستان دارای گذشته‌ای روشن و پرافتخار است و باید آینده‌ی آن نیز پرافتخار باشد و این با وجود جوانان فرهیخته، نخبگان و تحصیل کردگان این منطقه مقدور خواهد شد.

محرم زاده گفت: در حال حاضر غیر از شهرستان‌ها در استان نیز مشکلاتی وجود دارد و اگر بخواهیم در شهرک صنعتی، سرمایه گذار جذب کنیم از نظر برق مشکل داریم و اقدامی از سوی وزیر در خصوص ایجاد پست برق در شهرک صنعتی اهر و بیلوردی انجام شده است که در صورت تحقق این امر و همکاری صمیمانه ادارات به دور از بروکراسی اداری و جذب سرمایه گذار مقدمات اشتغال جوانان منطقه فراهم می‌شود.

وی ضمن قدردانی از روند احداث بزرگراه «اهر-تبریز» و به زیر بار ترافیک رفتن این محور مواصلاتی، از مسئولان خواست در جذب سرمایه گذار تلاش کنند و باعث فرار سرمایه گذاران نشوند تا دغدغه اصلی مردم و مسئولان که اشتغال است برطرف شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، شهر را موجود زنده ذکر کرده و از شهردار جدید اهر خواست با برنامه‌ریزی و حرکت مناسب زمینه پویایی، توسعه‌ی متوازن شهر و ایجاد درآمد پایدار با کمک ظرفیت و پتانسیل موجود شهرداری اقدام کند.

وی همچنین گفت: شهردار اهر باید در توسعه‌ی متوازن شهر به مناطق حاشیه‌ای توجه ویژه داشته باشد و در تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری به جد توجه کند چراکه مردم، ولی نعمتان انقلاب می‌باشند و باید تکریم ارباب رجوع سرلوحه کارهای تمام ادارات و ارگان‌ها شهرستان باشد.

محرم زاده افزود: رسیدگی به مشکلات مردم و حل معیشت آنها از دغدغه‌های مسئولان ارشد کشوری بوده و لازم است رضایتمندی مردم در این خصوص فراهم شود.

وی گفت: نحوه تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست‌های مردم می‌تواند بسیاری از مشکلات و خواسته‌ها را حل کند چراکه این مردم در برابر تمام مشکلات، کاستی‌ها، جنگ‌ها و... ایستادگی کردند و امروز وظیفه‌ی مسئولان، حل مسائل و مشکلات مردم است که باید در فلسفه کاری تمام مسئولان اداری باشد.

به گزارش ایسنا، محرم زاده ضمن تاکید بر تهیه‌ی تجهیزات و نیازمندیهای شهرستان اهر با تلاش و پیگیری از مسئولان ارشد استانی و کشوری از مجموعه شهرداری خواست با انسجام و وحدت و به دور از جناح بازی آستین بالا بزنند تا در توسعه و پیشرفت شهر اهر گام بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان اهر شهرداري شوراي اداري محرم زاده ی مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است