Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:43:44 GMT

آلگری: دوباره 10 دقیقه ریسک کردیم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۰۴۸۳

آلگری: دوباره 10 دقیقه ریسک کردیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس از نمایش تیمش در برخی دقایق دیدار مقابل اودینزه راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از قبول شکست تلخ در مقابل اینتر در سوپرجام ایتالیا، دیشب در رقابت های لیگ ایتالیا برابر اودینزه به میدان رفته و با دو گل به برتری دست یافت. مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس در پایان این دیدار مدعی شد بازیکنان تیمش در برخی دقایق جریان بازی را رها می کنند و این کار باعث عصبانیت سرمربی بیانکونری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مکس آلگری گفت: "ما چهارشنبه شب 120 دقیقه از نظر ذهنی و تکنیکی مقابل اینتر مقاومت کردیم، اما برابر اودینزه برای لحظاتی از جبران مسابقه خارج شدیم و این درست نیست، زیرا ما همیشه باید متمرکز باشیم. زیرا خیل جمعیت هواداران برای هشدار دادن به تیم در استادیوم حاضر نیست و ما به مدت 10 دقیقه در جریان این دیدار ریسک بزرگی را متحمل شدیم.

 

 

من به ترکیب تیم نگاه می کنم و بازیکنانی مانند ماتیس دی لیخت متولد 1999، دژان کولوسفسکی متولد 2000، مویس کین متولد 2000، لوکا پلگرینی 99، خوان کوادرادو و بقیه نیز بین 20 تا 23 سال داشتند. ممکن است  شما در آن لحظات از تجربه و درک لازم برای اینکه چه زمانی باید حمله کرد و چه وقت به دنبال کنترل بازی بود، برخوردار نباشید.

 

ما در نیمه دوم مرتکب اشتباه شده و فکر می‌کردیم که آرام و مالک توپ و میدان هستیم، بنابراین از جریان بازی خارج شدیم. شما در هر حرفه ای به تجربه نیاز دارید و هیچ کس با علم به همه چیز به دنیا نمی آید. به نظر من این موضوع ربطی به فقدان حضور یک رهبر در ترکیب تیم نداشته و این معطوف به بلوغ تیمی است.

 

ما به صبر نیاز داریم. من در آن مقطع خیلی عصبانی شدم، اما بعد از آن با بازیکنان صحبت کرده و سعی کردم خواسته خود را به آنها منتقل کنم. نکته مهم درک سریع بازیکنان است و چه آنها بازیکنان یوونتوس باشند و چه نه، این روند باید از نظر فردی نیز به سرعت در هر بازیکنی جا بیفتد."

ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو

سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا