Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:48:39 GMT

توزیع ۱۱۴ هزار تن نهاده دامی بین دامداران لرستانی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۰۵۰۳

توزیع ۱۱۴ هزار تن نهاده دامی بین دامداران لرستانی

نادر زهره‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد بیان کرد: توزیع نهاده‌های دامی بین دامداران از وظایف شبکه‌های تعاونی روستایی است که در این رابطه تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

وی با بیان اینکه جهادکشاورزی به منظور ساماندهی امور دامی و نهاده‌ها، اقدام به راه‌اندازی طرح‌های مختلفی کرده است، افزود: سامانه بازارگاه جهادکشاورزی یکی از این موارد است که تمامی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با مراجعه به آن می‌توانند با سهولت بیش‌تری اقدام به خرید یا فروش نهاده‌های دامی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهره‌ای از توزیع ۱۱۴ هزار تن نهاده دامی بین دامداران لرستانی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این نهاده‌ها شامل کنسانتره، نهاده جو و کنجاله سویا بوده است.

مدیر تعاون روستایی لرستان خاطرنشان کرد: مجموعه این اقدامات سبب کوتاه کردن دست واسطه‌ها شده و نهاده با قیمت مناسب و تحت شرایط بهتری در اختیار دامدار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تامین و توزیع نهاده‌های دامی تا پایان سال ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و آنلاین به فعالان این حوزه سبب می‌شود که مردم دغدغه‌ای در خصوص تامین کالاهای اساسی نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد

 عباسی دهیار روستای سادیان با اشاره به اینکه هرساله شاهد حمله گرگ به گله‌های گوسفندان وبروز خسارت‌های جبران ناپذیربه دامداران هستیم گفت: گرگ گرسنه وارد آغل گوسفندان در روستای سادیان و مرق شد که ۳۷ رأس گوسفند را دریدوطبق گفته اهالی بیش از ۳ میلیاردریال خسارت به دامداران وارد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین