Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله حاتمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از حضور استاندار و مجموع ستاد بحران افزود: هسته مرکزی شهر مورموری هم اکنون مملو از گل و لای ناشی از سیلاب است که با پیگیری های انجام شده و استقرار ماشین آلات سنگین از شهرداری، اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان آبدانان هم اکنون درحال لایروبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لایروبی این مسیر کمتر از یک کیلومتر است، نیازمند لودر و کمرشکن برای تسریع در انجام این عملیات است.

سرپرست فرمانداری آبدانان همچنین از اعلام آمادگی ارتش و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بحث تامین جیره و غذایی گرم برای خانوارهای آسیب دیده خبر داد و گفت: روز گذشته پتو و موکت در اختیار این خانوارها قرار گرفت و امروز و فردا هم جیره یا غذایی گرم این عزیزان تامین می شود.

حاتمی ادامه داد: به منظور کمک‌رسانی به منازل آسیب دیده از سیل در بخش مورموری پتو، خشکبار و ارزاق در اختیار خانوارهای آسیب دیده قرار گرفت.

وی تاکید کرد: به دلیل بارندگی شدید در این منطقه و طغیان رودخانه فصلی ۲۰ میلیارد تومان به منازل و کسبه خسارت وارد شد که پیش بینی خسارت منازل توسط بنیاد مسکن و خسارت کسبه توسط سازمان صمت انجام می شود.

سرپرست فرمانداری آبدانان اظهار داشت: نوع آسیب دیدگی و خسارت به منازل از نوع ریزش سقف، آب گرفتگی و ورود سیل به داخل منازل و همچنین خسارت به تاسیسات منزل از جمله برق و گاز منزل بوده است.

حاتمی تاکید کرد: طغیان رودخانه فصلی به دلیل بارش شدید باران موجب شد به ۷۰ خانوار و ۲۰ مغازه خسارت جدی وارد شود.

وی تصریح کرد: هر نوع خسارت توسط تیم های ارزیاب که مشخص شود بلافاصله از طریق رسانه ها به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، سیل ۲ شب گذشته در شهر مورموری به ۹۰ واحد مسکونی و مغازه خسارت وارد کرده است.

بارش باران روز گذشته در این منطقه به حدی فراوان بود که در مدت کمتر از سه ساعت ۹۵ میلیمتر باران در این منطقه مورموری ثبت شده است.

سیستم بارشی از شامگاه پنجشنبه هفته گذشته وارد استان شده و فعالیت آن به تناوب تا روز دوشنبه ادامه دارد.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام آبدانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام آبدانان استانداری ایلام ایلام آبدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد