Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران در اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند یک ماما در رباط کریم بصورت مخفیانه اقدام به سقط جنین می کند. وقتی این گزارش به‌دست پلیس رسید مأموران پلیس امنیت وارد عمل شدند و دست به تحقیق زدند.

آنها وقتی متوجه فعالیت غیرقانونی این خانم ماما شدند با دستور قضایی وارد مطب شده و او را حین سقط جنین دستگیر و مطب وی را پلمب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات مشخص شد که وی برای سقط جنین‌های غیرقانونی مبالغ هنگفتی از 5تا 10میلیون تومان از زنان می‌گرفت و در مدتی کوتاه پول کلانی به جیب زده بود. تحقیقات پلیسی دراین باره ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سقط جنین اخبار حوادث سقط جنین سقط جنین غیرقانونی سقط جنین در تهران دستگیری ماما سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آریا عظیمی نژاد قیمت آریا عظیمی نژاد داور آریا عظیمی نژاد و مادرش بازار آزاد الهام حمیدی بازیگر ایرانی الهام حمیدی بازیگر الهام حمیدی اینستاگرام فال سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی دوست افزود: بامداد امروز پنج شنبه ششم اردیبهشت از طریق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات غرق شدن یک زن در رودخانه بشار منطقه تل گاه جاده اصفهان گزارش شد. وی بیان کرد:بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید ازراش دنا به منطقه اعزام شدند و شروع به جست و جوی فرد غرق شده کردند و امدادگران پس از ساعت‌ها تلاش جسد بی جان او را پیدا کردند. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه روز دوشنبه سوم ادیبهشت ماه هم یک مورد غرق شدگی کودک پنج ساله در مسیر رودخانه خرسان به بشار گزارش شد از شهروندان خواست تا هنگام حضور در نزدیکی سواحل نکات ایمنی را رعایت کنند. برای جلوگیری از خطر غرق شدگی باید از شنا در آب‌های غیرمجاز و ناشناخته پرهیز شود، و شنا و مهارت‌های گریز از خطرات آن فراگرفته شود. شهروندان باید از شوخی کردن در هنگام شنا جدا خودداری کنند و در هنگام مواجهه با فرد غرق شده ابتدا ایمنی خود در نظر گرفته شود و از افراد و نهادهای متخصص کمک گرفته شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک