Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت sports روسیه، «الکساندر مدودوف» مدیرعامل باشگاه زنیت سنت پترزبورگ خبر مذاکره باشگاه یوونتوس برای جذب سردار آزمون را تکذیب کرد.

ویدیو | استقبال از سردار آزمون در دوبی با مشت و لگد

وی در پاسخ به این سئوال که احتمال ماندن آزمون در زنیت در نقل و انتقالات زمستانی گفت: ۹۹ درصد آزمون در زنیت می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارنظر رسمی از سوی باشگاه زنیت نشان می‌دهد آزمون احتمالاً تا پایان قراردادش و تا پایان فصل در تیم زنیت ماندنی است و اگر هم قصد جدایی و انتقال به تیم دیگری را داشته باشد، این اتفاق در پایان فصل رخ خواهد داد.

در حال حاضر باشگاه لیون فرانسه تلاش زیادی برای جذب آزمون در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی انجام داده است ولی این تلاش‌ها نتیجه‌ای نداشته.

رسانه‌های ایتالیا هم در روزهای اخیر مدعی شدند یوونتوس قصد دارد آزمون را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

کد خبر 650357 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی تیم یوونتوس سردار آزمون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم تیم یوونتوس سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم

تیم‌های فوتبال یوونتوس و آث میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و آث میلان شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

موقعیت‌های خطرناک و جدی را هر دو تیم به روی دروازه حریف خلق کردند، اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌های هر دو تیم موفق به استفاده از آنها نشدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان کد خبر 748556

دیگر خبرها

  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم