Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - یدالله حاتمی با قدردانی از حضور استاندار و مجموع ستاد بحران گفت: هسته مرکزی شهر مورموری هم اکنون مملو از گل و لای ناشی از سیلاب است که با پیگیری‌های انجام شده و استقرار ماشین آلات سنگین از شهرداری، اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان آبدانان هم اکنون درحال لایروبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: لایروبی این مسیر کمتر از یک کیلومتر است، نیازمند لودر و کمرشکن برای تسریع در انجام این عملیات است.

سرپرست فرمانداری آبدانان همچنین از اعلام آمادگی ارتش و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بحث تامین جیره و غذایی گرم برای خانوار‌های آسیب دیده خبر داد و گفت: روز گذشته پتو و موکت در اختیار این خانوار‌ها قرار گرفت و امروز و فردا هم جیره یا غذایی گرم این عزیزان تامین می‌شود.

حاتمی گفت: به منظور کمک‌رسانی به منازل آسیب دیده از سیل در بخش مورموری پتو، خشکبار و ارزاق در اختیار خانوار‌های آسیب دیده قرار گرفت.

او گفت: به دلیل بارندگی شدید در این منطقه و طغیان رودخانه فصلی ۲۰ میلیارد تومان به منازل و کسبه خسارت وارد شد که پیش بینی خسارت منازل توسط بنیاد مسکن و خسارت کسبه توسط سازمان صمت انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری آبدانان گفت: نوع آسیب دیدگی و خسارت به منازل از نوع ریزش سقف، آب گرفتگی و ورود سیل به داخل منازل و همچنین خسارت به تاسیسات منزل از جمله برق و گاز منزل بوده است.

حاتمی گفت: طغیان رودخانه فصلی به دلیل بارش شدید باران موجب شد به ۷۰ خانوار و ۲۰ مغازه خسارت جدی وارد شود.

او گفت: هر نوع خسارت توسط تیم‌های ارزیاب که مشخص شود بلافاصله از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث طبیعی وقوع سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال وقوع گردباد شدید در حومه شهر «اوماها» در ایالت نبراسکای آمریکا، صدها ساختمان مسکونی و غیر مسکونی خسارت دیدند.

نبراسکا و آیوا دیروز چندین گردباد را تجربه کردند اما مخرب‌ترین طوفان در شهر ۴۸۵ هزار نفری اوماها در شمال غرب نبراسکا رخ داد. هنوز گزارشی درباره قربانیان احتمالی این حادثه مخابره نشده است.

تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که شهر میندِن در ایالت آیوا که در نزدیکی اوماها واقع شده نیز متحمل خسارت سنگینی شده است.

در نبراسکا فروریختن یک ساختمان صنعتی به مصدوم شدن شماری منجر شد. در زمان حادثه ۷۰ نفر در ساختمان بودند.

همچنین صدها خانه در اوماها خسارت دیده است و تیم‌ها آتش‌نشانی خانه به خانه در جستجوی افراد آسیب‌دیده یا قربانیان احتمالی هستند.

کد خبر 6089728

دیگر خبرها

  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس