Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@13:07:02 GMT

پایان گروگان گیری در کنیسه تگزاس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۱۰۵۴

پایان گروگان گیری در کنیسه تگزاس

آفتاب‌‌نیوز :

گزارش‌ها حاکیست که همه کسانی که در کنیسه‌ای در شهر کُلیویل تگزاس گروگان بودند اکنون آزاد شده‌اند.

به گزارش بی بی سی، گِرِگ اَبِت فرماندار تگزاس در توییتی نوشت که "همه گروگان‌ها اکنون آزاد، زنده و سالم هستند. "

مایکل میلر رئیس پلیس کلیویل در کنفرانسی گفت که "در حدود ساعت ۹ شب تیم نجات گروگان‌ها وارد کنیسه شد و سه گروگان را نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظنون جان باخته است. "

پیشتر گزارش شد که حداقل چهار نفر از جمله خاخام کنیسه گروگان گرفته شده‌اند.

یک مقام پلیس به آسوشیتدپرس گفت که گروگان‌گیر ادعا می‌کرد مسلح است، اما آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند این موضوع را تایید کنند.

در زمان شروع حادثه مراسم شبات در این کنیسه به طور زنده در حال پخش بود و پیش از قطع تصویر، صدای مردی خشمگین شنیده شد که می‌گفت نمی‌خواهد کسی آسیب ببیند.

پلیس تیم‌های ویژه را در صحنه مستقر کرد و نواحی اطراف تخلیه شد. همزمان متخصصان بحران در اف بی آی مشغول مذاکره با این مرد شدند.

مردی که صدای او شنیده شد می‌گفت "خواهرم را پای تلفن بیاورید" و "من خواهم مرد. " او همچنین گفت: "آمریکا واقعا مشکل دارد. "

مقام‌ها به رسانه‌های محلی گفته اند که فرد مظنون خواستار آزادی عافیه صدیقی بود که یک متخصص علوم اعصاب از پاکستان است.

خانم صدیقی متهم است که زمانی که در افغانستان تحت بازداشت بود برای کشتن سربازان آمریکایی تلاش کرده بود. او در سال ۲۰۱۰ به ۸۶ سال زندان محکوم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گروگانگیری کنیسه تگزاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی افزود: فردی از اراذل و اوباش شهرستان رامسر در روز‌های اخیر با ایجاد درگیری‌هایی در نقاط مختلف شهرستان رامسر اقدام به ضرب و شتم و جراحت تعدادی از شهروندان نموده بود که به محض اطلاع از موضوع، برابر قانون مبنی بر برخورد قاطع، بازدارنده و مطابق با قوانین با اراذل و اوباش مراتب به استحضار دادستان دادسرای عمومی شهرستان رامسر رسید که ایشان هم بر این مهم تاکید و در این خصوص دستورات قضایی لازم را صادرکردند

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف فنی و اطلاعاتی نهایتا مخفیگاه متهم در یکی از نقاط ییلاقی شهرستان شناسایی و تیم‌های ضربت به محل اعزام که متهم با رویت مامورین بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن در گیری با چاقو بهمراه دوتن از همدستانش به سمت مامورین حمله ور شده که مامورین برای دستگیری این اراذل و اوباش سابقه دار مطابق قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر به سمت این متهم و دو هم دستش را دستگیر نمودند و متهم پس از انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بهمراه هم دستانش به دادسرا معرفی و با قرار بازداشت تحویل زندان شدند.

سرهنگ نبوی تاکید کرد: امنیت شهروندان محترم رامسر خط قرمز پلیس و مجموعه قضایی شهرستان بوده و هشدار داده می‌شود چنانچه متهمین اراذل و اوباش با اعمال مجرمانه بخواهند به امنیت شهروندان خدشه‌ای وارد کند برابر قانون با آنها برخورد بازدارنده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه یو سی ال‌ ای
  • مسکو: واشنگتن در ۶ ماه اخیر، شورای امنیت را گروگان گرفته است
  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)
  • وال‌استریت ژورنال: آتش‌ بس در غزه دو مرحله دارد
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است