Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@17:45:17 GMT

قیمت انواع خودرو داخلی در بازار امروز ۲۶ دی ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۱۴۲۸

قیمت انواع خودرو داخلی در بازار امروز ۲۶ دی ۱۴۰۰

بررسی روند قیمت خودرو‌های پرتیراژ نشان می‌دهد، در حالیکه قیمت اکثریت خودرو‌ها در هفته گذشته روند کاهشی در پیش گرفته بود و دلالان دست از بالا بردن قیمت‌ها برداشته بودند، از روز پنجشنبه این روند کاهش متوقف و در مسیر صعود حرکت کرده است؛ بر این اساس قیمت‌ها در بازار روز گذشته (شنبه) نیز مجدد به قیمت‌های اوایل هفته گذشته برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، علی رغم اینکه هفته گذشته در پی کاهش نرخ ارز، قیمت انواع خودرو‌ها در بازار نیز روند نزولی پیدا کرده و کمی ارزان‌تر قیمت‌گذاری شده بود، اما این کاهش قیمت تا روز چهارشنبه هفته گذشته بیشتر دوام نداشته و از روز پنجشنبه مجدد به قیمت‌های خود در اوایل هفته بازگشته است.

بررسی قیمت خودرو‌های پرتیراژ خودروسازان در بازار روز گذشته نیز نشان می‌دهد که قیمت‌ها مجدد نسبت به چهارشنبه هفته گذشته افزایش یافته و همچنان بالا باقی مانده است.

نکته جالب، اما در خودروی دناپلاس توربو شارژر دنده‌ای است که علیرغم اینکه مدت‌ها بود ۴۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شد و حتی روند کاهش طی هفته گذشته و سپس افزایش‌ها از روز پنجشنبه بر آن تاثیری نداشت، در بازار روز گذشته (شنبه) با افزایش پنج میلیون تومانی در بازار ظاهر شده و به ٤٩٥ میلیون تومان رسیده است.

خودروهایی، چون سمند LX، پژو ۲۰۷ دنده‌ای، پژو ۴۰۵ GLX و هایما S ۷ توربو در محصولات گروه ایران‌خودرو و سایپا ۱۳۲ متوقف از تولید و تیبا تقریبا نوسانات محدود داشته‌اند.

قیمت انواع پرتیراژ‌های خودروسازان در ابتدای هفته گذشته، چهارشنبه، پنجشنه هفته گذشته و روز گذشته (شنبه) به شرح زیر است:

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت خودرو پراید پژو ایران خودرو سایپا هفته گذشته روز گذشته خودرو ها قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۹۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۷۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۲,۰۱۰ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که لیر ترکیه که در بازار آزاد دیروز به ۲,۰۱۰ تومان رسیده بود. امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۷۵ درصد) به ۱,۹۹۵ رسید. بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۲,۰۰۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۹۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۲.۲۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۷.۸۴ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی