Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسکری با اشاره به این که تولید صافی دیالیز نسبت به دو سال گذشته رشدی 10 برابری داشته، از تداوم افزایش تولید در سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش برنا؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: داروخانه های تحت پوشش این سازمان از گذشته دور تاکنون داروهای خاص و حیاتی از قبیل داروهای بیماران پیوندی، دیالیز، سرطانی، بیماران MS و داروهای تک نسخه ای را با برندهای معتبر تامین و در اختیار بیماران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأمین داروهای بیماران خاص با تعامل مناسب با سازمان غذا و دارو ادامه دارد و همکاری و هماهنگی های لازم با سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت صورت پذیرفته است.

وی افزود: یکی از شاخص های موفقیت مجموعه پخش سها هلال، عملکرد مراکز پانزده گانه پخش در استان هاست که در راستای تحقق اهداف عالی جمعیت هلال احمر و به منظور پوشش مناطق مختلف در کشور، تأمین و توزیع انواع دارو و تجهیزات پزشکی به ویژه در مناطق کم برخوردار را برعهده دارد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: توزیع انواع دارو به منظور پوشش مناطق مختلف در کشور، یکی از مهم ترین اولویت های شرکت پخش سها هلال است که بخش قابل توجهی از نیازهای مردم و بیماران را برطرف می کند. داروهای ویژه بیماران پیوندی، دیابت و سایر داروهای حیاتی از طریق مراکز توزیع داروی پخش سها هلال در تمامی استان ها توزیع می شود.

عسکری ادامه داد: مراکز توزیع دارویی پخش سها هلال هم اکنون در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی وجنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، فارس، کرمان و کرمانشاه، مازندران، گیلان، ایلام و لرستان فعال بوده و تلاش دارند در قالب طرح همپوشانی تمامی استان های کشورمان را تحت پوشش دارو قرار دهند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به تولیدات این مجموعه تصریح کرد: در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران حدود 35 قلم انواع تجهیزات پزشکی یکبار مصرف همچون انواع سرنگ، سرنگ انسولین، انواع صافی دیالیز، ست دیالیز، محلول دیالیز، فیلتر لکوسیت، میکروست، ست تالاسمی، فلاکن، آنژیوکت، کیسه و کارتریج بی کربنات سدیم، سوزن فیستولا، ماسک سه لایه، محلول ضدعفونی کننده دست، شیلد و نظایر آن تولید می شود.

عسکری در پایان گفت: با عنایت به حمایت از تولید داخلی در حوزه تولید صافی دیالیز که نیاز مبرم بیماران کلیوی نیازمند به دیالیز است، توانستیم جهش تولید در حدود ده برابر نسبت به دو سال گذشته داشته باشیم. همچنین طی ماه های گذشته با توجه به مصوبه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از برنامه های شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران، افزایش ظرفیت خطوط تولیدی محصولات راهبردی از جمله سرنگ بوده و این روند ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر پوشش سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت شاخص هلال احمر دارو تجهیزات پزشکی خراسان رضوی ایران ماسک حمایت از تولید جمهوری اسلامی وزارت بهداشت سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر تجهیزات پزشکی پخش سها هلال صافی دیالیز پزشکی هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران از تولید چادر‌های اسکان اضطراری متناسب با شرایط اقلیمی و فصلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیرالدین روح‌نواز در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانجات نساجی هلال احمر با حضور در جمع خبرنگاران توضیحاتی را در مورد فعالیت این شرکت ارائه کرد و گفت: امروز شرکت نساجی هلال ایران با سه کارخانه تولیدی در سه نقطه از کشور و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از شرکت‌های پیشگام و به جرات اولین شرکت تولید اقلام امدادی نظیر پتو، چادر، لباس امدادی و ... در سطح خاورمیانه است که توانسته با استفاده از دانش روز با کیفیت‌ترین اقلام امدادی را تولید کند.

وی با بیان اینکه شرکت نساجی هلال ایران نیاز جمعیت هلال احمر به تولید چادر، پتو و دیگر اقلام امدادی را به‌طور کامل رفع کرده است، گفت: امروز به جرات می‌توانم بگویم که چادر‌های تولیدی جمعیت هلال احمر یکی از با کیفیت‌ترین محصولات تولیدی امدادی در سطح جهان است. ما همچنین محصولاتمان را متناسب با اقلیم هر منطقه و فصل تولید می‌کنیم.

روح‌نواز با بیان اینکه شرکت نساجی هلال آمادگی صادرات محصولات خود به خارج از کشور را هم دارد، گفت: در حال حاضر نیز ملزومات تولید شده در این شرکت به کشور‌هایی نظیر پاکستان، تاجیکستان، چین، ترکیه و... صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران درباره جنس این چادر‌های امدادی نیز گفت: هنگام وقوع زلزله بم مواردی را داشتیم که در آن چادر‌ها دچار آتش‌سوزی شده بودند، ما با استفاده از دانش روز شرایطی را در تولید این چادر‌ها رعایت کردیم که امکان آتش‌گرفتن آن‌ها بسیار دشوار است و اصطلاحا از جنس کندسوز هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۴۰۰ نفر در کارخانجات نساجی هلال مشغول به کار هستند، گفـت: یک سوم از این افراد را زنان شامل می‌شوند که اکثر این زنان سرپرستان خانوار هستند. ما آمادگی داریم که با استفاده از نیروی کار حرفه‌ای که داریم، اقلام استراتژیک موردنیاز را تولید کنیم. همچنین آمادگی تولید محصولات دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها نیز وجود دارد.

روح‌نواز با بیان اینکه ۱۰۰ درصد مواد اولیه تولید پتو، چادر و ملزومات امدادی در داخل کشور تولید می‌شود، گفت: همچنین در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی، کارگاه‌هایی را در زندان‌ها ایجاد کردیم.

دیگر خبرها

  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد