Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت جزئیات آزمون ملی سالانه بررسی صلاحیت‌های علمی و عملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته طب سوزنی و واجد شرایط شرکت در این آزمون را اعلام کرد.

آن دسته از دانش آموختگان خارج از کشور در رشته طب سوزنی که پرونده آنها در سامانه ارزشیابی مدارک تحصیلی بررسی و واجد شرایط شرکت در آزمون ملی سالانه بررسی صلاحیت‌های علمی و عملی شناخته شده اند، می توانند در آزمون شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون ملی سالانه بررسی صلاحیت‌های علمی و عملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته طب سوزنی در دو مرحله در تاریخ های ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ (مرحله کتبی) و ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ (مرحله شفاهی- مصاحبه) به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

ساعت شروع آزمون‌ها راس ساعت ۸ صبح و تعداد سوالات مرحله کتبی ۵۰ سوال و مدت پاسخگویی ۶۰ دقیقه است. آزمون فاقد نمره منفی بوده و نمره حد نصاب قبولی ۸۰ درصد (پاسخگویی صحیح به ۴۰ سوال) است.

نحوه شرکت در آزمون آنلاین از طریق سامانه ارزشیابی متعاقباً به اطلاع متقاضیان رسانده خواهد شد.

کد خبر 5400812

منبع: مهر

کلیدواژه: بررسی صلاحیت ارزشیابی آموزشی مرکز خدمات آموزشی طب سوزنی دانشجویان ایرانی خارج از کشور دانش آموختگان وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه تهران حکم انتصاب آزمون دستیاری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان امور دانشجویان بدون کنکور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور شورای عالی انقلاب فرهنگی دانش آموختگان بررسی صلاحیت طب سوزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان در حاشیه برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان که در مجتمع تفریحی رفاهی فرهنگیان یزد در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در ۱۱ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی با هدف شناسایی نخبگان قرآنی دانش‌آموز و ارتقای فرهنگ قرآنی آنان در حال برگزاری است. 
وی با اشاره به رقابت ۶۵۰ نفر در مرحله استانی این مسابقات اضافه کرد: این مسابقات در ابتدا در مرحله آموزشگاه برگزار و برگزیدگان به مرحله شهرستان و ناحیه راه یافته و سپس برترین‌ها به مرحله استانی مشخص شدند که در دو روز به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های مختلف در مردادماه در مرحله کشوری حضور یافته و پسران در مشهد مقدس و دختران در مازندران با نخبگان قرآنی سایر استان‌ها رقابت خواهند داشت.
غفاریان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در بخش پژوهشی در رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام، انشای نماز و گفتمان مهدوی و در بخش آوایی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ، مداحی و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه