Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:44:51 GMT

برگزاری یادواره شهدای مقاومت در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۱۵۳۹

برگزاری یادواره شهدای مقاومت در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه امروز تاریخ پرافتخار اسلام از وجود شیرزنانی حکایت دارد که با بردباری در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش و ادای دین به اسلام، در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفتند، اظهار کرد: بانوان ارجمندی همچون حضرت ام‌البنین (س) که اسوه شجاعت و نماد نجابت بود و در حمایت از ولایت، علمدار کربلا حضرت عباس (ع) را در دامان پرمهر خویش پروراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سالروز وفات آن بانوی فضل و معرفت به نام «روز تکریم مادران و همسران شهدا» نام گرفته و فرصت مناسبی برای گرامی‌داشت مقام و منزلت بانوانی است که با افتخار، شکیبایی و استقامت در شهادت عزیزان خویش، صبر و بردباری را به عنوان والاترین جلوه‌های ایثار به بهترین وجه ممکن معنا کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، یادواره شهدای مقاومت در زنجان برگزار می‌شود.

کرمی با اشاره به اینکه سخنران این مراسم یکی از فرماندهان عالی‌رتبه جبهه مقاومت و از همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: همچنین در این مراسم از جمعی از مادران شهدا تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه یادواره شهدای مقاومت، عصر امروز (۲۶ دی‌ماه) از ساعت ۱۸:۳٠ در محل حسینیه عاشقان ثارالله واقع در اتوبان ۲۲ بهمن برگزار می‌شود، یادآور شد: از عموم مردم متدین و انقلابی زنجان برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل می‌آید.

کد خبر 5400681

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جبهه مقاومت ویروس کرونا بوشهر بارش برف کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب بارش باران عکس استانها شیوع کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»