Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: حضرت ام‌البنین (س) اسوه رشادت و فداکاری بانوان در فرهنگ اسلامی و نهضت حسینی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامحسین دشتی در نشست شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) اظهار داشت: این بانوی والامقام با گذشت 1400  سال در فرهنگ اسلامی و نهضت حسینی اسوه و الگویی برای بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بانوان ما به ویژه همسران و فرزندان شهدا و جانبازان امروزه می‌توانند با پیروی از این بانو پرفروغ‌تر از گذشته در مبارزه با استکبار ایفای نقش کنند.

دشتی به سخن امام راحل اشاره کرد عنوان کرد: افتخار می‌کنم به حضور چنین بانوان دلیری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و حتی نظامی کشور همدوش مردان و حتی بهتر از آنان در جهت تعالی اهداف اسلامی گام بردارند.

خصلتی که سبب شد حضرت ام البنین (س) فرزندانش را فدای امام حسین (ع) کندوفات حضرت ام البنین(ع) هیئت کجا برویم؟

افزایش سرانه امکانات رفاهی در سطح شهر نیازمند توجه است

فخرالسادات خامسی عضو شورای شهر یزد هم در این نشست با اشاره به نبود فضای کافی در حوزه سرانه تفریحی و رفاهی در یزد گفت: فضاهای کاربردی تفریحی و رفاهی مناسب برای خانواده‌ها و گردشگران خارجی در شهر بسیار نادر است و برخی از کاربردهای موضوعی در این حوزه هنوز ایجاد نشده است.

وی گفت: به عنوان مثال پارک‌های موضوعی برای سالمندان، جانبازان و معلولان در شهر نیست و با وجود تلاش مسئولان برای رعایت عدالت اجتماعی در ارائه خدمات، برای جبران کمبودها در دهه‌های اخیر اقدام جدی انجام نشده است.

خامسی با تاکید بر این مطلب که بسیاری از بوستان‌ها و فضاهای سبز سطح شهر ارزش تفریحی لازم را ندارند گفت: بنابراین یکی از ضروری‌ترین اقدامات در حوزه خدمات شهری، افزایش سرانه امکانات رفاهی در سطح شهر است.

عضو شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه پروژه‌های پیشران توسعه در زمینه اماکن عمومی و تفریحی گفت: برخی پروژه ها در حال حاضر در دست اقدام است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت ام البنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد