Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از آموزش بیش از 17 هزار نفردوره مهارت‌آموز در زنجان توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌های آموزشی براساس سیاست‌های اشتغال در دولت در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آموزش‌های مهارتی و مؤلفه‌های آن، اظهار کرد: کیفیت آموزش‌های مهارتی بستگی به این دارد که با نیازهای بازار کار تناسب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، ابراز کرد: آموزش مهارت به کار جویان در بخش شهری و روستایی، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، لایه‌های مختلف اجتماعی مانند سکونت‌گاه های غیررسمی، آموزش به زندانیان، توانمندسازی سربازان وظیفه انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به بحث آموزش در صنایع و صنوف، تصریح کرد: ارتقا مهارت شاغلین بنگاه‌های اقتصادی یکی از وظایف ما است.

وی با بیان اینکه این دو وظیفه در کنار هم نیاز به حمایت مسئولان استانی برای توسعه کمی و کیفی مهارت‌های آموزشی مهارتی که در دو بخش دولتی و غیردولتی دارد، تصریح کرد: سعی می‌کنیم برنامه‌مان را باسیاست‌های توسعه اشتغال دولت منطبق کنیم.

انصاری با اشاره به ارتقا بهره‌وری به‌خصوص در بنگاه‌های اقتصادی، صنایع و صنوف، بیان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش بهره‌وری بنگاه‌ها اقتصادی است.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های ما با توجه‌ به رصدهایی که انجام شده یک‌ساله محقق شده است، افزود: مهم‌ترین موضوع بررسی اثرگذاری آموزش‌های مهارتی است که در استان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به میزان آموزش‌های داده شده توسط این اداره کل، خاطرنشان کرد: بیش از 17 هزار نفردوره از دوره‌های آموزشی در بخش دولتی و غیردولتی استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان آموزش های مهارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای