Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: وقتی از مسایل اجتماعی صحبت می شود، راجع به مفهوم وحدت ملی، هویت ملی و امنیت ملی صحبت می کنیم که خیلی مهم است، اما به اندازه کافی به آسیب ها و مسایل اجتماعی پرداخته نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی در دومین همایش ملی مواجه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام افزود: اما اینکه چرا به این مسایل پرداخته نشد، این بود که فکر کردیم به اندازه کافی فضای انقلابی قوی است و این مباحث خود به خود حفظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: یا اینکه فکر کردیم که با داشتن مکتب اسلام و با دستاوردهای جامعه نمونه، نگران نیستیم.   وزیر کشور افزود: یا مسایل دیگر ما را سرگرم کرد و به هر دلیلی دستان توطئه گر که به دنبال بر هم زدن توازن و تعادل اجتماعی و سلامت و قدرت اجتماعی بودند را ندیدیم یا اینکه به جریانات ضد اجتماعی فرصت دادیم که حرکت ضد اجتماعی خود را توسعه دهند.   وی تاکید کرد: در هر حال بزرگترین فرصت ها را داشتیم و داریم که کم نظیر و بی نظیر بودند به رغم داشتن الگوهای بزرگ و مبلغان اسلامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران که باید از آنها استفاده می شد، کم بهره بردیم.   این خبر تکمیل می شود...

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن قلب با اشاره به اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالا‌ها و محصولات تولید داخل کشور گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی رودبار در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ۷۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی افزود: کارشناسان ارزش این گردو‌های قاچاق را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرده اند.
فرمانده انتظامی رودبار گفت : متهم ۳۹ ساله که کالای قاچاق را از یکی از استان‌های غربی کشور به رشت حمل می‌کرد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ