Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت کسب درآمدهای پایدار و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری گفت: به شهروندان قول داده‌ایم که شهر را گران اداره نکنیم و هزینه اداره شهر را بر دوش آنها نیندازیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _ یکشنبه ۲۶ دیماه _ در نطق میان دستور بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سالروز فرار شاه معدوم در تاریخ ۲۶ دی‌ماه ۵۷ اظهار کرد: با فرار شاه از ایران سرانجام طاغوت در ایران مرگ و زباله‌دان تاریخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) گفت: این روز به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است و خانواده شهدا عمری را بر سر پیمان خود سخت ایستادند و لب به شکایت باز نکردند، اما چه سخت است که بگوییم حفظ کرامت مادران و همسران شهدا بر ما و متولیان امر را در ۴۰ سال گذشته بعضاً با شعار گذراندیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مادرانی را می‌شناسیم که برای امرار معاش مشکلاتی دارند، اگر مسئول هستیم که هستیم و میز مسئولیت ما بر روی ایثارگری این عزیزان بنا شده، باید تدبیر کنیم تا این مشکلات رفع شود. شناخت جانبازان صبور، کار سختی نیست، چه برنامه‌ای برای ارتباط با آنها داریم؟

وی با بیان اینکه فصل بودجه است و مجموعه مدیریت شهری در تکاپو برای تأمین درآمدهای شهری هستند، گفت: رو به افزودن هزینه برخی خدمات آورده‌ایم که در جای خود قابل بحث است در حالی که به شهروندان قول داده‌ایم که شهر را گران اداره نکنیم و هزینه اداره شهر را بر دوش آنها نیندازیم.

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: کسب درآمدهای پایدار و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و دعوت از نیروهای مؤمن و کاردان برای ارائه طرح‌های اقتصادی با نگاه به ظرفیت‌های فوق العاده اصفهان و اقتصاد مقاومتی فرصتی شریف است و مردم متوقع هستند که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد استفاده قرار گیرد که اگر اینگونه شود شرایط برای اداره شهر بسیار متفاوت خواهد بود.

وی افزود: شعار «ما می‌توانیم» یک شعار محوری است، امروز شرایط اداره اصفهان و کلانشهرها سخت است و برای اداره شهر باید به استعدادهای فوق العاده موجود توجه کرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان می‌تواند قطب گل و گیاه کشور باشد که در این راستا باید پایانه‌های صادرات این تولیدات در شهر ایجاد شود، گفت: اصفهان قطب صنعتی بوده و امروز با تغییر نگاه به صنعت و تشنه کامی شهرک‌های علمی و دانش بنیان، می‌توان به سرمایه‌های هنگفتی رسید و مدیران این شرکت‌ها اعلام می‌کنند خدمات آنها در خارج از استان و کشور با استقبال روبرو می‌شود اما در اصفهان به آنها توجهی نمی‌شود.

وی با اشاره به تصویب طرح شفافیت گفت: امروز طرح شفافیت موضوع گفت‌وگوی محافل شده است، باید بگوییم شفافیت در توجه بیشتر به مردم و استفاده از ظرفیت‌های فکری آنها در همه حوزه‌هاست و باید به منویات مردم توجه شود. پیشنهاد می‌کنم همکاران در شورا و مدیریت شهری نسبت به ایجاد میزهای خدمت در مناطق شهرداری و گزارش اقدامات به نحو صحیح اطلاع رسانی کنند.

نادرالاصلی تصریح کرد: نفس مردم اصفهان از آلودگی هوا به شماره افتاده است، چرا در خصوص ترافیک و گلوگاه‌های حمل و نقل شهری برنامه ندارید؟ از مدیریت استان و سازمان‌های ذی‌ربط و نیروی انتظامی می‌خواهیم برای رفع این مشکل کمک کنند.

وی افزود: رسیدگی به معیشت کارکنان شهرداری امری مهم و عاجل است، بسیاری از همکاران شریف در چنبره مشکلات اقتصادی گرفتار هستند بنابراین مدیریت منابع انسانی و برنامه‌ریزی در خصوص رصد این مشکلات و ارائه گزارش به شورا اقدامی در خور کند.

کد خبر 549107

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شورای شهر اصفهان مدیریت شهری شهرداری اصفهان آلودگی هوا ترافيک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر اصفهان اداره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است