Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری البرز، آرش استکی گفت: در این پرونده یکی از مدیران سابق شهرداری کرج، تعدادی از کارمندان شهرداری و سه نفر از کارشناسان رسمی دادگستری و تعدادی از افراد حقیقی به مجازات های قانونی محکوم شدند.
وی با بیان اینکه در این پرونده ۱۶ متهم وجود داشتند اضافه کرد: به اتهامات متهمین با عناوین فراهم نمودن موجبات تحقق بزه ارتشا، معاونت در پرداخت رشوه، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، جعل در اسناد رسمی از طریق اخذ و ارائه نظر کارشناسی برخلاف واقع، پرداخت رشوه، معاونت در دریافت رشوه و دریافت رشوه در شعبه ۱۱۷ دادگاه کیفری ۲ کرج رسیدگی و احکام مقتضی صادر گردید و پس از تجدیدنظرخواهی در شعبه ۱۳ دادگاه تجدیدنظر استان البرز، احکام قطعیت یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی متذکر شد: متهم ردیف اول که مدیرکل وقت حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج بوده است به دلیل ۶ فقره دریافت رشوه و ادعای اعمال نفوذ به پنج سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق، انفصال از خدمات دولتی برای سه سال، رد و ضبط مال محکوم شده است.
معاون قضایی رییس کل محاکم عمومی وانقلاب و سرپرست دادگاه های کیفری ۲ شهرستان کرج اضافه کرد: سایر متهمان پرونده به مجازات های حبس، جزای نقدی، ممنوعیت از تصدی امور دولتی و ممنوعیت از کارشناسی محکوم شدند.
وی گفت: در یکی از موارد مدیرکل وقت حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج در مورد زمینی که مورد اختلاف شهرداری و مالک بوده با دریافت رشوه به مبلغ  پنج میلیارد ریال، وعده انصراف شهرداری از پیگیری حقوقی این موضوع و مصالحه شهرداری با مالک را داده است و در کارشناسی غیرواقعی نیز ارزش ملک بیش از ۲ برابر ارزش واقعی ملک ارزیابی شده بود.

برچسب‌ها دادگستری شهرداری کرج استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری شهرداری کرج استان البرز دادگستری شهرداری کرج استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، براساس اعلام کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه، تیمور ولادیمیروویچ ایوانوف، معاون وزیر دفاع این کشور به ظن دریافت رشوه بازداشت شده است.

در بیانیه کمیته تحقیقات روسیه آمده است که ایوانوف، ذیل بند ۶ ماده ۲۹۰ جرایم کیفری روسیه (رشوه‌خواری) بازداشت شده است.

این کمیته جزئیات دیگری از بازداشت ایوانوف و پرونده مربوطه ارائه نکرده است.

کد خبر 6087234

دیگر خبرها

  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد