Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه آسیب‌های اجتماعی، فاطمه قاسم پور نماینده مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در دومین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام اظهار کرد: دستگاه متولی در آسیب های اجتماعی حقیقتا نگاه جزیره ای دارند و ما مدل ستادی را نتوانسته ایم به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: ما درباره اعتبارات آسیب‌های اجتماعی با کمبود مواجه هستیم و در بودجه ۱۴۰۱ شدیدتر است و امسال با تقلیل مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس ادامه داد:  متاسفانه  بودجه ای که قرار است خرج آسیب های اجتماعی شود نیمه دوم سال به آنها اختصاص می یابد و آن زمان نمی شود کاری شود و بودجه به جامعه هدف نمی‌رسد.

وی انحراف از هزینه کرد را مهترین مشکل در آسیب های اجتماعی دانست و گفت: انحراف در هزینه کرد، در بودجه آسیب‌های اجتماعی خود را نشان می دهد و تلاش کردیم که این را پیگیری کنیم و در برخی دستگاه ها توسط متولیان هزینه در اولویت‌های دیگر قرار می‌گیرد. ما پیگیر عنوان انحراف از هزینه‌ کرد هستیم.

قاسم پور عنوان کرد: در برخی آسیب های اجتماعی علی رغم اینکه ۵ سال کار ستادی  می‌کنیم متولی آن مشخص نیست، ما امروز مسائلی در این حوزه داریم که اگر نسبت به آن تصمیم جدی گرفته نشود با مشکل روبرو خواهیم بود.

وی تاکید کرد: از جهت مدیریتی مشکلات جدی داریم و یکی از از سوالات این است که آیا وزرای نفت و صمت خود را مسئول آسیب های اجتماعی نمی بینند، چرا از هزینه فولاد در خوزستان استفاده نمی شود حتما همه دستگاه ها خود را مسئول بدانند.

تکمیل می‌شود...

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اسیب های اجتماعی فاطمه قاسم پور مجلس آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ عسگری معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: آگاهی قشر جوان و والدین با آسیب‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این همایش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • هزینه 5 میلیونی برای هر ایرانی/ ماجرا چیست؟!
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش