Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:24:41 GMT

مسؤولان به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۲۷۹۹

مسؤولان به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام رضایی مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای روحانی شهرستان بابل در مدرسه فضیه بابل، با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، اظهار کرد: در مجلسی که به نام شهدا نامگذاری شده توفیق حضور داریم.

وی با اشاره به نشاط شهدا در زمان شهادت، گفت: خداوند توجه ویژه‌ای به شهدا داشته و دارد و باید گفت تاثیر خون شهدا بر انقلاب را نمی‌توان نادیده گرفت و بخش عمده این پیروزی به خاطر خون شهدا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید مسؤولان به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل کنند،افزود: در قبال حق و حقوق شهدا تکلیف داریم.

وی با اعلام اینکه مسؤولان به دغدغه‌های رهبری در ارتباط با برجام توجه نکردند، اظهار کرد: اگر مقام معظم رهبری موافقت نمی‌کردند در عرصه بین‌الملل وارد شوند؛ می‌گفتند اگر رهبری اجازه نمی‌داد ما ایران را گلستان می‌کردیم ولی اگر ایشان اجازه می‌دادند، می‌گفتند شخص اول مملکت رهبری بود.

رضایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری چندین بار فرمودند اینها اهل نیرنگ هستند به آنان اعتماد نکنید و مصدق به آنان اعتماد کرد سیلی خورد باوجود اینکه  بارها و بارها اعلام کردند ولی توجهی نشد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این سوال که اگر وصیت شهدا این است پشتیبان ولایت فقیه باشید پس چرا آنان عمل  نکردند، اظهار کرد:  موضوع دیگر بحث ۲۰۳۰ است که ۲۰۳۰ به معنای تربیت نیرو برای غرب است و مقام معظم رهبری اعلام کردند نباید در کشور اجرا شود و رسما مخالفت کردند و کسانی که در این زمینه اصرار کردند که رهبری از آنان به‌عنوان تقی‌زاده نام بردند و اعلام کردند جوانان مومن نخواهند گذاشت تقی‌زاده‌های دوران کارشان را به نتیجه برسانند به‌طوری‌که سال ۹۸ می‌خواستند در بودجه رسما در کشور اجرا کنند و  زمینه‌ای فراهم شد که این نیرنگ خنثی شد ولی باید شرایطی فراهم شود که محاکمه شوند تا واضح شود در حق ملت چه کردند؟!

وی با تاکید بر اینکه تبعیت از ولایت اگر باشد خداوند عزت و آبرو می‌دهد، خاطرنشان کرد: عوامل مختلفی از جمله اسلام، مردم و رهبری در پیروزی انقلاب دخیل و از ارکان انقلاب محسوب می‌شوند که روحانیت از جایگاه والایی برخوردار است که هر سه رکن باید باشند که انقلاب تداوم یابد.

رضایی یادآور شد: مبلغ اصلی اسلام ناب روحانیت هستند که واسطه بین امام و امت و ملت روحانیت هستند که در قبل، استمرار انقلاب نقش خود را ایفا کرده و می‌کند و باید میدان‌داری بیشتری کنند چون مدافع اسلام هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هشدار اینکه دشمن  این دو قشر حوزه و دانشگاه را هدف قرار داده است، گفت: ما مدیون شهدا هستیم و باید حواس‌مان جمع باشد و امیدواریم با کمک همه مسؤولان زمینه حل مشکلات مردم فراهم شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: برجام خون شهدا انقلاب اسلامی شهدای روحانیت سند۲۰۳۰ خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود. او شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله علی عباسی ظهر امروز در همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی که در حسینیه ستاد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ است. انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است که روح جدیدی بر جهان دمید. این انقلاب همچنان مدیون اندیشه‌های شخصیت‌‌های بزرگ است، شخصیت‌ها و اندیشمندانی که در نظریه‌پردازی و تنظیم مبانی فکری انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند و استاد شهید مطهری یکی از برجسته‌ترین این شخصیت‌هاست.

وی، شهید مطهری را مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین برشمرد و افزود: شهید مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه به ویژه جوانان بشناساند. این شهید والامقام فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود که با تبیین اسلام ناب، ماهیت اندیشه‌های انحرافی و خطرات اسلام التقاطی را برملا کرد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پاسخ شهید مطهری به اندیشه ماتریالیستی روشنفکرنماهای زمان، قوی‌ترین پاسخ بود. امروز شرایط جامعه ما نیز به گونه‌ای است که برخی جوانان به اندیشه لیبرال دموکراسی شیفتگی نشان می‌دهند بدون اینکه شناختی از آن داشته باشند. در شرایطی که حق و باطل در جامعه، دارای چهره‌هایی همسان‌اند و تشخیص حقایق برای مردم دشوار است، نیاز به جهاد فکری و معنوی وجود دارد. ما بایستی این شعارها را تحلیل و نشان دهیم که بی‌محتوا هستند.

عباسی بیان کرد: شهید مطهری از توان علمی و قلم خود برای تبیین و دفاع از آموزه‌های اسلام ناب و بالاخص مسئله حقوق زن در اسلام و مسئله حجاب و غیره استفاده و ایفای نقش کرد. در مسئله نظام زن هنوز هم با تمدن امروز چالش داریم، مقام معظم رهبری فرمودند حجاب فی نفسه چالش نبود اما دست‌هایی از بیرون تلاش دارد تا آن را به یک چالش تبدیل کند. شهید مطهری برای دفاع از اسلام با تمام وجود در صحنه بود و امروز هم میدان نزاع ادامه دارد و ما باید در صحنه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری به عنوان مدافع سنگر فکری و عقیدتی به خوبی احساس مسئولیت کرد و به آن عمل کرد؛ اقدامات شایسته‌ این شهید والامقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است