Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@12:46:50 GMT

بازگشت دو واحد گازی نیروگاه ری به مدار تولید

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۲۸۵۹

بازگشت دو واحد گازی نیروگاه ری به مدار تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حسین مهدی‌زاده معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه ری در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای بخش قابل توجهی از برنامه‌های تعمیراتی در نیروگاه ری اظهار کرد: واحدهای گازی ۲۵ مگاواتی شماره ۱۹ و ۲۰ نیروگاه ری پس از انجام تعمیرات و بازدید محفظه احتراق به شبکه سراسری برق کشور پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این واحدها که طبق برنامه زمان‌بندی و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران به‌منظور حفظ آمادگی و تولید پایدار انرژی از مدار خارج‌ شده بود پس از انجام تعمیرات و بازدیدهای دوره‌ای دوباره به مدار تولید بازگشت و با شبکه سراسری برق کشور پارالل شدند.

معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه ری ادامه داد: با اتمام تعمیرات پیشگیرانه این دو واحد، تاکنون حدود ۷۰ درصد از برنامه‌های تعمیراتی این نیروگاه در سال ۱۴۰۰ محقق شده است.

مهدی‌زاده اصلاح الگوی مصرف و سرمایه‌گذاری در امور زیربنایی صنعت برق را لازمه توسعه صنعت برق دانست و خاطرنشان کرد: این مسئله دارای ابعاد  زوایای گوناگون بوده و شامل موضوعات مختلفی است که شناسایی آن‌ها مستلزم مطالعه و بررسی کافی و همکاری متقابل مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین مهدی زاده نیروگاه ری نیروگاه ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود با هم دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست به جایگاه ویژه میراث پرشکوه شعر فارسی که گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویت است، جایگاه شایسته شعر در بخش‌های گوناگون، موسیقی ملی و آیینی و انقلابی در برابر ابتذال اشاره و در جهت تولید و ارتقاء آثار مرتبط و همکاری گسترده‌تر فی مابین بحث و گفتگو شد.

در ادامه قاسمی گفت: با عنایت به اهمیت زبان و ادبیات فارسی و ضرورت سیاست گذاری و برنامه ریزی در این خصوص و با توجه به اهداف، ماموریت‌ها و اولویت‌ها، شبکه آموزش سیما آمادگی دارد تا در خصوص ادبیات فارسی، شعر و موسیقی اصیل ایرانی هر گونه همکاری لازم با دفتر شعر و موسیقی و سرود و دیگر مجموعه‌ها و نهاد‌ها را به عمل آورد.

همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی، بهره گیری از ظرفیت اقوام و موسیقی فولکلور و محلی، آواز، تصنیف و مناجات خوانی، ارتباط و تعامل با شبکه نوای موسیقی و شعر اداره کل، پایش و تولید برنامه‌های جدید، تخصصی و فاخر در این حوزه‌ها و آموزش صحیح و تخصصی شاعری، نویسندگی و برنامه ریزی برای تولید مشترک برنامه «شیر و شکر» از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو و در دستور کار طرفین قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری