Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت:توجه به مبحث گردشگری در ایام نوروز فرصتی مناسب برای رونق گردشگری و رشد اقتصاد گردشگری در استان است.

به‌  گزارش   خبرگزاری   برنا   از  لرستان  ؛  احمدرضا دالوند در اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحمیل محدودیت‌ها بر صنعت گردشگری به مدت دو سال است که این صنعت کج‌دار و مریض در حال فعالیت است و خسران زیادی برای فعالان این عرصه پدید آورد از طرفی پیش‌‌‌بینی می‌شود در نوروز ۱۴۰۱ با ورود حجم عظیمی از گردشگران به استان همراه باشیم که می‌طلبد هم‌راستا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تامین آسایش، امنیت و رفاه گردشگران و مهمانان نوروزی کوشا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی افزود: فارغ از بحث مهمان‌وازی مردم لرستان توجه به این نکته که گردشگر با ورود به استان ما باید از خدمات بهینه و رضایت‌بخشی بهره‌مند شود، بسیار حائز اهمیت است زیرا در این‌صورت علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری استان هر گردشگر با خاطره‌ای خوش از استان ما یاد خواهد کرد و این نوعی تبلیغ برای ترغیب دیگر گردشگران در سال آینده خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: برای ارائه مطلوب خدمات سفر نیازمند برنامه‌ریزی مدونی با همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم و باید تمهیدات و تسهیلات لازم برای پذیرش و استقبال از هم‌وطنان عزیز فراهم شود.

دالوند گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در کنار توجه به مصوبات خدمات سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان وظیفه دارند هر کدام طبق وظایف تعیین شده در امر خدمت‌رسانی به مهمانان و گردشگران نوروزی کوشا باشند و به‌گونه‌ای عمل کنند که با افزایش گردشگران مواجه باشند.

این مسئول یادآورشد:  ایام نوروز فرصتی است برای معرفی همه ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و حتی میراث‌فرهنگی و معنوی استان لرستان و توسعه انواع گردشگری نظیر طبیعت‌گردی، گردشگری مذهبی، گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی و... همگی با ایجاد شغل و رونق اقتصادی استان همراه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ویروس گردشگری صنعت نوروز مهمانان نوروزی گردشگری استان گردشگران نوروزی ایام نوروز سفر گردشگران معاونت عمرانی نوروز ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان

محسن اسدبیگی با اشاره به اینکه در راستای ماده ۴۳ قانون جمعیت و خانواده نزدیک به ۶ هزار زوج نابارور در سطح استان شناسایی شده است، اظهار کرد: از ۶ هزار زوج نابارور ۱۳۸۱ نفر به عنوان نابارور در سامانه نشاندار شده‌اند.
به گفته وی اداره کل بیمه سلامت استان در حال حاضر با دو مرکز درمان ناباروری خصوصی شفا و غیر دولتی جهاد دانشگاهی جهت ارائه خدمات تخصصی سطح دوم درمان ناباروری قرارداد دارد.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: در حال حاضر دخواست و دریافت خدمات ناباروری بصورت الکترونیک در سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت انجام می‌شود.
اسد بیگی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۸ میلیارد تومان بابت اسناد خدمات ناباروری به مراکز درمان ناباروری و ۳ میلیارد تومان بابت اسناد سرپایی به زوجین نابارور پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده در لرستان
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری