Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- ایلی آویدار از حزب «اسرائیل، خانه ما» به ریاست آویگدور لیبرمن روز گذشته تهدید کرد در صورتی که به پرونده خرید زیردریایی از آلمان که نتانیاهو نخست وزیر پیشین این رژیم متهم اصلی آن است، رسیدگی نشود، کابینه نفتالی بنت با خطر فروپاشی مواجه می‌شود.

کانال ۱۲ تلویزیون عبری به نقل از این وزیر گزارش داد: درصورتی که نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل مانع رسیدگی به این پرونده شود یا با تشکیل کمیته رسیدگی به این پرونده مخالفت کند، انگار در کمر کابینه کنونی چاقو فرو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزیر درباره برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات کنست پیش از رسیدگی به یکی از پرونده‌های فساد نتانیاهو به ویژه پرونده خرید زیردریایی هشدار داد.

یادآوری می‌شود رسانه‌های عبری روز جمعه تأکید کردند کابینه هفته آینده برای رأی گیری درخصوص تشکیل کمیته رسمی رسیدگی به پرونده خرید زیردریایی‌ها تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش رسانه‌های عبری، نفتالی بنت نخست وزیر، یائیر لاپید وزیر خارجه، گدعون ساعر، وزیر دادگستری پیشین و بنی گانتس وزیر جنگ با این موضوع موافقت کرده اند. ظن‌هایی وجود دارد مبنی بر این که افراد نزدیک به نتانیاهو در فساد‌های احتمالی از جمله گرفتن مبالغ گزاف از قرارداد خریداری زیردریایی‌های نظامی از شرکت آلمانی تیسن کروپ دخالت دارند. ارزش این قرارداد حدودا دو میلیارد دلار تخمین زده شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نفتالی بنت بنیامین نتانیاهو نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد

به گزارش «تابناک»، رضا مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت