Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@18:24:03 GMT

نحوه سقوط و صعود تیم ها در لیگ دسته دوم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۳۲۴۸

سازمان لیگ نحوه سقوط و صعود تیم ها در لیگ دسته دوم را اعلام کرد

نحوه سقوط و صعود تیم ها در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در فصل مشخص شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات لیگ دسته دوم در فصل جاری همانند فصل گذشته با حضور ۲۸تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی و به صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است که درپایان این مسابقات:

تیم های اول جدول رده بندی نهایی مسابقات در هر گروه (مجموعاً ۲ تیم) به طورمستقیم به رقابت های لیگ یک کشور درفصل آتی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) صعود خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تیم های دوم جدول رده بندی نهایی مسابقات، به مرحله پلی آف لیگ دسته دوم راه پیدا خواهند کرد. این مرحله از مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که در پایان مسابقات پلی آف، تیم برنده مجموع این دو دیدار به عنوان سومین تیم صعود کننده از لیگ دسته دوم به مسابقات لیگ یک در فصل آتی (۱۴۰۲-۱۴۰۱ ) راه پیدا خواهد کرد. تیم های سیزدهم و چهاردهم رده بندی نهایی مسابقات (مجموعاً ۴ تیم) به رقابت های لیگ دسته سوم در فصل آتی (۱۴۰۱-۱۴۰۰) سقوط خواهند کرد. تیمهای سوم لغایت دوازدهم رده بندی مسابقات به همراه تیم بازنده مرحله پلی آف (بند۲ ) مجموعا ۲۱ تیم جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم در فصل آتی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) را خواهند داشت. رقابت های لیگ دسته دوم در فصل آتی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) با حضور ۲۸ تیم شامل: ۳ تیم سقوط کننده از لیگ دسته اول ( درفصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰) ، ۲۱ تیم باقیمانده از لیگ دسته دوم (فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰) به همراه ۴ تیم صعودکننده از رقابت های لیگ دسته سوم (از فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰) خواهد بود که  در دو گروه مسابقاتی ۱۴ تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد پیچیده شدن معادلات خط دفاعی استقلال به دست عارف غلامی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  حمایت یحیی گل محمدی از کنعانی زادگان / عکس بنر هواداران اینتر خطاب به بونوچی: اگر می خواهی پُررو بازی دربیاوری، در بار منتظرت هستیم تعلیق بازی بتیس و سویا از سوی داور دیدار به دلیل اصابت میله پلاستیکی پرتاب شده از سوی تماشاگران به سر بازیکن سویا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت های لیگ لیگ دسته دوم فصل آتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۰ ۱۴۰۲ ۱۴۰۱ رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!

به گزارش "ورزش سه"، چند سال پیش وقتی کروزیرو برای اولین بار در تاریخش به دسته دوم فوتبال برزیل سقوط کرد، رونالدو نازاریو که فوتبالش را از این باشگاه شروع کرد، قدم پیش گذاشت و با خریدن مالکیت باشگاه وعده داد تیم را به سطح اول فوتبال برزیل برمی‌گرداند و به قولش نیز عمل کرد. رونالدو ولی دیشب باشگاه را به ارزش 109 میلیون یورو فروخت.

وقتی از اسطوره برزیل در مورد احتمال فروش وایادولید، دیگر باشگاهی که مالکیتش را برعهده دارد، سوال شد، او پاسخ داد: «بله، وایادولید را هم به زودی می‌فروشم.»

وایادولید که در دسته دوم اسپانیا حضور دارد، اکنون تیم دوم جدول است و شانس بالایی برای بازگشت به لالیگا دارد. تیم وقتی سقوط کرد، رونالدو با انتقادات فراوانی از سوی هواداران روبه‌برو شد اما او گفت وایادولید را خیلی سریع به لالیگا برمی‌گرداند. رونالدو به این هدف نزدیک است اما با بازگشت به لالیگا او قصد دارد مالکیت را واگذار کند. به نظر رونالدو از تیمداری در فوتبال خسته شده است.

دیگر خبرها

  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • چرا نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی پایین است؟
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!