Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بازار امروز شاهد افزایش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱،۲۰۰،۵۰۰ (یک میلیون و دویست هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل، با ۴۰۰۰ تومان افزایش، ۵،۱۹۹،۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و نود و نه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد امروز با افزایش ۱.۶۸ درصدی، از ۲۷،۴۵۰ (بیست و هفت هزار و چهارصد و پنجاه) تومان به ۲۷،۹۲۰ (بیست و هفت هزار و نهصد و بیست) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۱۷ درصدی، از ۲۵،۹۰۰ (بیست و پنج هزار و نهصد) تومان به ۲۵،۹۴۵ (بیست و پنج هزار و نهصد و چهل و پنج) تومان رسید.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۱،۸۸۷ (سی و یک هزار و هشتصد و هشتاد و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۶۸ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل، با ۶۴۳ تومان افزایش، ۳۸،۱۹۷ (سی و هشت هزار و یکصد و نود و هفت) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل، با ۴۰ تومان افزایش، ۷،۶۲۰ (هفت هزار و ششصد و بیست) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۲۲،۲۳۸ (بیست و دو هزار و دویست و سی و هشت) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۱۲,۲۹۵,۰۰۰ (دوازده میلیون و دویست و نود و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۶،۶۵۰،۰۰۰ (شش میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۴۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ ربع سکه

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۱۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۳،۷۳۵،۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و سی و پنج هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲،۲۵۰،۰۰۰ (دو میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان قیمت خورد.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار قیمت سکه بازار ارز تومان رسید که نسبت به روز قبل درصدی داشته بازار امروز دلار در بازار بازار آزاد طلا ۱۸ عیار پنج هزار آخرین نرخ افزایش ۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها

قیمت جهانی طلا در روز جمعه (۲۶ آوریل) کاهش یافت و با توجه به تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده برای نشانه‌هایی در مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، برای کاهش هفتگی تعیین شد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۱۵ سنت رسید. قیمت‌ها تقریباً ۱۰۰ دلار آمریکا نسبت به بالاترین رکورد تاریخ ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ۱۲ آوریل کاهش یافته است که ناشی از آشفتگی ژئوپلیتیکی است. هر اونس طلای آمریکا بدون تغییر به ۲۳۴۳ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت شمش در هفته ۲.۵ درصد کاهش یافته است.

اقتصاد ایالات‌متحده در سه ماهه اول با کمترین سرعت خود در نزدیک به دو سال اخیر رشد کرد اما افزایش تورم انتظارات فدرال رزرو را برای کاهش نرخ بهره قبل از سپتامبر تقویت کرد. اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو حاکی از آن است که بانک مرکزی عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارد. نرخ‌های بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه مارس ۴۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت. جی پی مورگان اظهار کرد که هدف اوج طلا ۲۶۰۰ دلار آمریکاست. شرکت نیومونت از برآوردهای وال‌استریت برای سود سه ماهه اول پیشی گرفت زیرا بزرگترین معدن طلای جهان از تولید قوی، قیمت‌های بالاتر و هزینه های عملیاتی پایین‌تر بهره‌مند شد.

طبق گزارش رویترز، بانک مرکزی ژاپن قرار است پیش‌بینی کند که تورم در سال‌های آینده نزدیک به هدف دو درصدی خود باقی خواهد ماند و آمادگی خود را برای افزایش نرخ‌ها از نزدیک به صفر نشان می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۴۰ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۱۹ دلار و ۹۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم با ۱.۱ درصد افزایش به ۹۸۴ دلار و ۷۳ سنت رسید.

دیگر خبرها

  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟