Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@17:38:40 GMT

معاون امور اجتماعی بهزیستی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۳۵۷۰

معاون امور اجتماعی بهزیستی منصوب شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، علی محمد قادری در متن این حکم آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی» منصوب می‌شوید.  

با توجه به وظایف قانونی سازمان مبنی بر تولی گری آسیب های اجتماعی، توسعه و گسترش برنامه های تامین رفاه اجتماعی، ساماندهی، حمایت و توانمندسازی گروه های هدف سازمان اعم از کودکان، زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی و یا افراد در معرض آسیب، انتظار می ‌رود با روحیه جهادی و تلاش مستمر و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود، موجبات تسهیل و تقویت فرآیند خدمت ‌رسانی هدفمند به افراد دارای معلولیت، مددجویان و انتفاع هر چه بیشتر جامعه هدف را فراهم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، پیش از این حبیب الله مسعودی فرید این سمت را عهده دار بود.

برچسب‌ها علی محمد قادری معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی محمد قادری معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور علی محمد قادری معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری آمده است :

«با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه