Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه فدراسیون قایقرانی ایران با سازمان ورزش انگلستان برای انجام برنامه مشترک بین‌المللی ویژه قایقرانی به امضا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تفاهم‌نامه فدراسیون قایقرانی ایران با سازمان ورزش انگلستان برای انجام برنامه مشترک بین‌المللی ویژه قایقرانی به امضا درآمد. با انجام تفاهم‌نامه میان فدراسیون قایقرانی ایران و سازمان ورزش انگلستان، برنامه مشترک بین‌المللی ویژه قایقرانی با هدف توسعه قایقرانی ایران و غرب آسیا اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام فدراسیون بین‌المللی کانوئینگ، در پی برگزاری کنگره جهانی فدراسیون کانوئینگ ICF به میزبانی شهر رم ایتالیا و حمایت شوکن ناریتا رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا و رایزنی صورت گرفته با رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون جهانی و همچنین موافقت سازمان بین‌المللی ورزش کشور انگلستان، فدراسیون قایقرانی جمهوری‌اسلامی ایران موفق شد به عنوان اولین کشور امتیاز شرکت در برنامه مشارکت بین‌المللی ویژه قایقرانی IPP را دریافت کند.

این برنامه با حمایت مالی سازمان ورزش انگلستان برای دانش‌افزایی و انتقال تجربیات به مدیران، مربیان و ورزشکاران به‌منظور بهبود عملکرد و تقویت فدراسیون ملی قایقرانی ایران جهت مشارکت هرچه بیشتر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است. برنامه فوق از سال ۲۰۲۲ به شکل وبینار و در صورت رفع محدودیت‌های کرونا به‌صورت حضوری انجام خواهد پذیرفت.

فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرده که با حمایت آن مجموعه ضمن بهره‌مندی حداکثری از این مشارکت، نقش مؤثری را در گسترش این برنامه در منطقه غرب آسیا به عهده بگیرد.

این برنامه برنامه‌ای برای توسعه و گسترش قایقرانی که در کنگره رم برای پیوستن ایران پیشنهاد شد شامل موارد متعددی است. با معرفی ایران توسط آقای ناریتا رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا و حمایت رئیس و نایب رئیس فدراسبون جهانی قایقرانی و همچنین موافقت سازمان بین‌المللی ورزش انگلستان، فدراسیون قایقرانی ایران اولین کشوری خواهد بود که از برنامه مشارکت بین المللی IPP که اخیراً شروع شده است ، بهره‌مند خواهد شد.

این برنامه شامل همکاری‌هایی برای دانش‌افزایی در راستای مدیریت و برنامه‌ریزی بوده و با حمایت از فدراسیون‌های ملی و زیرمجموعه فدراسیون جهانی قایقرانی همراه خواهد بود. این پروژه در راستای توسعه و گسترش قایقرانی است و لازم به ذکر است که این برنامه با حمایت مالی و تجربه ورزشی در میادین بین‌المللی انگلستان انجام خواهد شد که این کشور تاکنون سابقه اجرای موفق چند برنامه مشابه را در سایر ورزش‌ها دارد.

این برنامه در سال ۲۰۲۲ به شکل وبینار آغاز می‌شود، اما امید است که در صورت امکان و با توجه به محدودیت‌های ویروس کرونا، دیدارهایی به شکل حضوری انجام شود.

دکتر سیسیلیا فاریاس، نایب رئیس ICF در مورد این پروژه اظهار داشت: ICF خوشحال است که فدراسیون قایقرانی ایران در این برنامه جدید شرکت می‌کند. امید ما این است که با مدیریت بهتر، برنامه‌ریزی استراتژیک و ارائه ورزش، فدراسیون‌های ملی بیشتری بتوانند از پیشرفت چشمگیری در زمینه قایرانی در سطح بین المللی بهره مند شوند.

دیوید جوی، مدیر اجرایی کانوئینگ بریتانیا نیز گفت: فدراسیون کانوئینگ بریتانیا از حمایت از برنامه مشارکت‌های بین‌المللی خوشحال است و مشتاقانه منتظر همکاری با فدراسیون قایقرانی ایران در سال آینده هستیم. ما از اهداف ICF برای حمایت و با به اشتراک گذاشتن دانش خود در جهت تقویت فدراسیون‌های ملی قایقرانی سهم خود را ادا می‌کنیم.

امیدواریم که این امر به مرور منجر به رشد و توسعه فدراسیون‌های و رقابت بیشتر بین کشورهای بیشتری در رویدادهای ملی و بین‌المللی شود.
دکتر علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران در این باره گفت: این یک فرصت بسیار خوبی برای قایقرانی ایران است و ما مشتاقیم از کشورهای دیگر بیاموزیم و عملکرد ورزش خود را در راستای دستیابی به موفقیت بین المللی افزایش دهیم. از ICF، فدراسیون کانوئینگ بریتانیا و سازمان بین‌المللی ورزش انگلستان برای حمایت از قایقرانی ایران تشکر می‌کنم.

کد خبر 549137

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی ایران فدراسیون قایقرانی وزارت ورزش و جوانان معاون وزارت ورزش و جوانان قایقرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فدراسیون قایقرانی ایران فدراسیون کانوئینگ بین المللی ویژه ورزش انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران

 به گزارش "ورزش سه"، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم انتساب امیرحسین منظمی آمده است: «احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

رزومه امیرحسین منظمی به شرح زیر است:
«دکترای تخصصی مدیریت ورزش از دانشگاه تهران در سال 1394
بازیکن و مربی اسبق تیم ملی
مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبير خانه شورایعالي مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی كشور
عضو هيات مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران
مدیر ورزش شهرداری منطقه ۱۴ تهران
مشاور ورزشي شهرداری مناطق ۱۴،۱۸،۲۱ تهران
رئيس انجمن واليبال شهرداری تهران
رئيس اداره تربيت بدني دانشگاه تربيت دبير شهيد رجایي
مدیر گروه آموزشي مدیریت دانشکده علوم ورزشي دانشگاه شهيد رجایي
عضو هييت ریسه فدراسيون واليبال جمهوری اسلامي ایران
عضو هيئت رئيسه هيئت واليبال استان تهران
مدیر تيم‌های ملي واليبال جمهوری اسلامي ایران
مدیر تيم‌های ملي واليبال جمهوری اسلامي ایران
رئيس انجمن واليبال فدراسيون ناشنوایان
رئيس انجمن واليبال دانشگاه پيام نور كشور
مدیر عامل باشگاه كهمان نوین لرستان
قائم مقام مدیر عامل باشگاه فرهنگي ورزشي متين وارنا صالحين ورامين
ریيس كميته بازاریابي انجمن مدیریت ورزشي كشور
عضو انجمن علمي مدیریت ورزشي كشور
مشاور عالي ورزشي فدراسيون ناشنوایان
عضو هيات رییسه پنل مدیریت ورزشي در همایش ملي یافته‌های نوین در علوم ورزشي
نماینده جامعه كميته اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکي پژوهشکده گوارش و كبد دانشگاه شهيد بهشتي
عضو كارگروه ویژه گردشگری جام جهاني فوتبال ۲۰۲۲ قطر
مدیر اجرایي مسابقات ليگ جهاني واليبال در سال ۲
دبير قطب یازده غذا و داروی كشور
عضو كميته علمي سيزدهمين همایش بين المللي علوم ورزشي
رییس انجمن واليبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كشور

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران