Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه ری، از پایان تعمیرات و بازدید واحد‌های گازی ۲۵ مگاواتی شماره ۱۹ و ۲۰ این نیروگاه و بازگشت به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان - به نقل از پاون، حسین مهدیزاده عنوان کرد: واحد‌های گازی ۲۵ مگاواتی شماره ۱۹ و ۲۰ نیروگاه ری پس از انجام تعمیرات و بازدید محفظه احتراق به شبکه سراسری برق کشور پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه ری افزود: این واحد‌ها که طبق برنامه زمانبندی و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران به منظور حفظ آمادگی و تولید پایدار انرژی از مدار خارج شده بودند، پس از انجام تعمیرات و بازدید‌های دوره‌ای مجددا به مدار تولید بازگشته و با شبکه سراسری برق کشور متصل شدند.

مهدیزاده خاطرنشان کرد: با اتمام تعمیرات پیشگیرانه این دو واحد، تاکنون حدود ۷۰ درصد از برنامه‌های تعمیراتی این نیروگاه در سال ۱۴۰۰ محقق شده است.

 

بیشتر بخوانید: خط‌مشی اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت ایران ابلاغ شد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروگاه ری گاز وزارت نفت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروگاه ری گاز وزارت نفت نیروگاه ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر شامگاه سه شنبه (١١ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:یکی از مشکلات این شهرستان نداشتن زون بندی شبکه آب است که در هنگام تعمیرات در یک منطقه، ۵۰ درصد آب شهر قطع می‌شود.

فریدون احمدی افزود: برای حل این مشکل طرح زون بندی شبکه آب شوشتر در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه وجود ساخت و ساز‌های غیرمجاز بر روی شبکه موجب کم فشاری آب در مناطق مختلف شهرستان می‌شود، اظهار کرد: در دو ماه گذشته آب ۱۳۰ باغ ویلا که به صورت غیر قانونی ایجاد شده بودند قطع گردید. 

سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر بیان کرد:تعمیرات اساسی تابلو برق ها، لایروبی ۱۱ مخزن و اصلاح شبکه از جمله اقداماتی است که برای جلوگیری از قطعی و افت فشار در فصل تابستان در حال اجرا می‌باشد.

دیگر خبرها

  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم