Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@05:31:56 GMT

تسلا بهترین سهام سال ۲۰۲۲ است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۳۹۰۲

تسلا بهترین سهام سال ۲۰۲۲ است؟

آفتاب‌‌نیوز :

 شرکت خودروسازی تسلا و صنعت خودروهای الکتریکی همچنان در کانون توجه قرار گرفتند زیرا سرمایه‌گذاران در حال رشد به صنایعی با فناوری تغییر الگو و چشم‌اندازهای بلندمدت توجه دارند.

به گزارش فول، تسلا به دلیل شکست و یا هدایت بازار در موفقیت‌های جدید شهرت پیدا کرده است اما دلایلی برای امکان ادامه این روند یا عدم آن وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه، تسلا پنجمین زیرمجموعه بزرگ اس‌اندپی‌ است اما نه به این دلیل که سایر بخش‌ها بهتر از تسلا عمل کرده‌اند بلکه بیشتر به این دلیل است که سهام‌های فناوری در کل، سهم بازار بیشتری در مقایسه با سایر صنایع به دست آورده‌اند.

در چند سال گذشته عملکرد شرکت‌های برتر مانند اپل، مایکروسافت، آلفابت، تسلا و انویدیا به پیشرفت‌های مهمی در اس‌اندپی‌۵۰۰ کمک کرده است. تسلا برای ماندن در اولویت خودروهای الکتریکی باید به رشد خود در زمینه برتری ادامه دهد و در عین حال سودآوری خود را بهبود بخشد همچنین برای انتقال خودروهای سواری به خودروهای برقی نیاز به حمایت اقتصادی و زیست‌محیطی مستمر دارد.

تسلا تنها بخش سهام اس‌اندپی ۵۰۰ با بهترین عملکرد در سال ۲۰۲۰ بود اما با رشد تسلا، عملکرد بهتر آن سخت‌تر خواهد شد. سهام تسلا تنها در سال ۲۰۲۰ بیش از هفت برابر شد و اگر این روند ادامه پیدا می‌کرد ارزش بازار بزرگتری نسبت به مجموع اپل و مایکروسافت داشت.

سهام تسلا در سال ۲۰۲۱ عملکرد عالی دیگری داشت و حدود ۵۰ درصد رشد کرد و این پس از افزایش ۷۴۰ درصدی سال ۲۰۲۰ بود بنابراین منطقی است که این روند می‌تواند در سال ۲۰۲۲ ادامه یابد.

انتظار می‌رود تسلا تولید خودرو و محصولات الکتریکی را در دو کارخانه جدید در سال ۲۰۲۲ آغاز کند و تقاضای بازار خودروهای برقی به تازگی افزایش یافته است و تحویل خودرو سال ۲۰۲۱ این شرکت افزایش ۸۷.۴ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۰ داشت و زمانی که نتایج کامل را گزارش دهد درآمد سال ۲۰۲۱ این شرکت بیش از ۵۰ هزار دلار خواهد بود.

سال ۲۰۲۲ برای اولین بار، شامل رقابت واقعی خواهد شد و خودروسازانی ازجمله جنرال موتورز، فورد و فولکس واگن خودروهای الکتریکی جدیدی را عرضه خواهند کرد و برخی نیز خودروهای طراحی می‌کنند که رقیب تسلا خواهند بود.

تجارت تسلا در سال ۲۰۲۲ به رونق ادامه خواهد داد اما تسلا می‌تواند نقشی کلیدی در آینده حمل‌ونقل و انرژی‌های تجدیدپذیر ایفا کند به گونه‌ای که در حال حاضر تصور آن دشوار است و به همین دلیل سرمایه‌گذاران سهام تسلا را به‌عنوان گزینه برتر در سبد سهام خودروهای الکتریکی در نظر خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تسلا سهام خودروهای الکتریکی خودروهای الکتریکی سال ۲۰۲۰ سال ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست

سرجی روبرتو از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا حمایت کرد.

طرفداری | بارسلونا در نخستین بازی پس از اعلام ماندگار شدن ژاوی در این تیم، موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت:

با توجه به فرم اخیر ما، این پیروزی بسیار مهمی است. تیم می داند که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم و فصل را در جایگاه دوم به پایان برسانیم. امسال گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی به ثمر رساندیم. سرجیو آلگره مسئول این استراتژی هاست و بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. بازی مقابل ژیرونا در هفته آینده، همانند یک فینال است. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم تا پایان فصل به هت تریک در بازی ها ادامه دهد.

ژاوی؟

از زمانی که اعلام شد ژاوی در تیم می ماند، رختکن بسیار متحد بوده و عملکرد بسیار خوبی داریم. ما همگی خواهان ادامه کار او بودیم. باعث تاسف است که در فصل جاری هیچ جامی کسب نکردیم. هر چند با ماندن ژاوی برای فصل آینده و تیمی که داریم، می توانیم برای کسب همه چیز رقابت کنیم. بازیکنان و من تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم. می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین