Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:06:38 GMT

سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۴۲۵۳

سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان منصوب شد

گروه استان‌ها ـ «محمد ضروری» سرپرست شرکت آب منطقه ای استان همدان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان٬ ظهر امروز  با حضورمعاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران  از خدمات منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان قدردانی شده و «محمد ضروری» به عنوان سرپرست شرکت آب منطقه ای استان همدان  معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتابک جعفری در این برنامه با این توضیح که وضعیت سفره های آب زیرزمینی باید مورد توجه باشد که تاکنون نیز، در این راستا پروژه های مربوطه در پیش گرفته شده است اظهار داشت: با وجود تمامی زحمات صورت گرفته شاهدیم که وضعیت آب، مناسب نیست و حال به لحاظ فکری و عملیاتی باید در میدان بود‌.

وی ضمن تشکر از مهندس ستوده؛ مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه ای همدان ادامه داد: از این نیروی فعال در بخش های دیگری از وزارت نیرو در سطح ملی استفاده خواهد شد.

معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به وضعیت منابع آبی همدان، خواستار مدیریت این وضعیت به نحو مناسب از سوی مسئولین استانی شد.

 محمد ضروری نیز در این برنامه با این توضیح که بارش های زیر نرمال را در همدان تجربه کرده ایم بیان کرد:‌ حدود 23 درصد از بارش نرمال عقب هستیم.

وی با اشاره به اینکه سطح پوشش برفی همدان بسیار کاهشی و وضعیت چالشی است مطرح کرد:  وضعیت سداکباتان بسیار نامناسب است اگرچه با همه این مشکلات، همکارانی قوی و پای کاری داریم که با همدلی می توان ازین توان فنی و مهندسی بهره برد و سال آبی پیش رو را بدون کمترین تنش برای مردم سپری کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان منصوب شدرئیس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی منصوب شدسرپرست فرمانداری سمنان منصوب شد

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه ای همدان نیر در این برنامه ضمن تشکر از همکاران این شرکت، به اقداماتی چون اجرای طرح اضطراری برای عبور از بحران آبی همدان، ایجاد تعامل با سازمان برنامه و بودجه و جذب اعتبارات، افتتاح سد نعمت آباد، تکمیل طرح آبرسانی به تویسرکان، انتقال پساب شهر همدان و پلمب 20 حلقه چاه نیروگاه مفتح، انتقال پساب به پتروشیمی هگمتانه، ثبت بیش از 700 هکتار از اراضی در سامانه شمیم، اجرای مناسب طرح حفاظت و تعادل بخشی، پرداخت بدهی های مالیاتی شرکت، تهیه صورتهای مالی، تهاتر بدهی طرح ها  وغیره اشاره کرد.

منصور ستوده تصریح کرد: تمامی این اقدامات نتیجه همکاری نیروهای فعال شرکت آب منطقه ای همدان بوده و امیدوارم که این شرکت همواره بدرخشد.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای همدان منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در مورد تلاش این شرکت جهت نگهداری از بند‌های تغذیه مصنوعی استان گفت: عملیات لایروبی و رسوب برداری از چندین بند در سطح استان آغاز شده است که تاکنون بند‌های صادق آباد تفت، مروست، بهاباد ۲ و بهادران ۲ به میزان ۲۸۰ هزار متر مکعب انجام شده است.

زارع زاده مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد هم از مرمت بند‌های استان در یک ماه گذشته جهت مهار سیلاب خبر داد و گفت: مراحل اجرای پروژه مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می‌برد. 

وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد (مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است.

زارع زاده همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در پایان هدف از مرمت و نگهداری بند‌های تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد